۱۲۰۰ کیلوگرم انواع مود غذایی غیر قابل مصرف و فاسد در قم معدوم شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم از توقیف و معدوم سازی هزار و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مود غذایی غیر قابل مصرف و فاسد در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سیامک محبی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جدید تعداد ۴ هزار و ۴ مورد نظارت بهداشتی از مراکز مختلف سطح شهر توسط ناظران بهداشتی صورت گرفته که ۱۱۳ مورد از این نظارت‌ها در قالب تیم‌های مشترک سایر نهادها بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان داشت: در این بازدیدهای نظارتی ۵۰۱ مورد اخطار بهداشتی برای واحدهای متخلف صادر شد و تعداد ۵ مرکز نیز تعطیل شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای نوروز امسال تا کنون ۳۵ مورد شکایت از سوی شهروندان در سامانه ۱۹۰ ثبت شده است افزود: در این مدت هزار و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی غیر قابل مصرف و فاسد معدوم شد.

محبی همچنین ابراز داشت: ۶۶۰ مورد کنترل کیفی آب شرب از نظر کلرسنجی و میکروبی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جدید تاکنون ۸ هزار و۸۵۴ واکسن کرونا تزریق شده است افزود: در این مدت ۱۶۱ مورد تست PCR انجام شده است که ۲۲۷ مورد تست سریع کرونا از اطرافیان بیماران در قالب تیم‌های رهگیری انجام شده و تعداد ۸۵ مورد جدید بیماری نیز شناسایی و تحت قرنطینه خانگی قرار گرفتند.

محبی اضافه کرد: تعداد ۳۷ مورد مادر پرخطر و ۲۸ مورد مادر باردار مبتلا به کرونا از سوی مراقبین سلامت و نیروهای ستادی مرکز بهداشت مورد پیگیری قرار گرفتند و در این مدت تعداد ۵۲ مورد تزریق واکسن خانه به خانه واکسن نیز انجام شده است.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32434
اخبار مرتبط

نظرات شما