تساوی شاگردان اردلان و شریف در الغدیر؛

راند اول فینال فوتسال زنان؛ جذاب اما بدون برنده

دور رفت مرحله‌ی فینال لیگ فوتسال زنان با تساوی خاتمه یافت تا دیدار برگشت در اوج حساسیت دنبال شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از "ورزش سه" به میزبانی سالن الغدیر تهران از ساعت 21، دور رفت فینال هفدهمین دوره‌ی لیگ برتر فوتسال زنان آغاز شد و تیم‌های پیکان تهران و نصر فردیس کرج به دنبال کسب پیروزی برای نزدیک‌شدن به فتح جام قهرمانی بودند.

نبرد شاگردان اردلان و شریف مطابق انتظار جذاب و نزدیک دنبال شد و در نیمه‌ی نخست، آبی‌پوشان پیکان توانستند بهتر از موقعیت‌های خود استفاده کنند و در واپسین دقایق نیمه، فاطمه اعتدادی گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا پیکانی‌ها برنده به رختکن بروند.

درخشش اعظم آخوندی در نیمه‌ی دوم باعث شد تا حملات پی در پی نصر در راه رسیدن به گل تساوی ناکام بماند و در سوی مقابل، حملات بازیکنان پیکان برای افزایش اختلاف بی‌ثمر بود تا این‌که در دقیقه 30، نسترن مقیمی با گلزنی خود بازی را به تساوی کشاند.

10 دقیقه پایانی مسابقه نفسگیر و نزدیک دنبال شده و موقعیت‌های پرتعدادی روی دروازه دو تیم ایجاد شد اما هیچکدام از ضربات بازیکنان دو تیم به گل نرفت تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

با تساوی به ثبت رسیده، دیدار برگشت مرحله‌ی فینال لیگ فوتسال زنان در اوج جذابیت میان پیکان و نصر دنبال خواهد شد؛ آن‌هم در شرایطی که نصری‌ها به لطف گلزنی در مسابقه‌ی امشب، با گل زده در خانه‌ی حریف به استقبال دیدار برگشت می‌روند.

گفتنی است که آخرین دیدار هفدهمین دوره‌ی لیگ برتر فوتسال زنان، جمعه‌ی هفته آینده (26 فروردین‌ماه) به میزبانی سالن سرحدآباد کرج به انجام خواهد رسید و تکلیف تیم قهرمان در آن مسابقه مشخص می‌شود.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32652
اخبار مرتبط

نظرات شما