چهارمین سالگرد شهادت محمد مهدی لطفی نیاسر در قم

مراسم چهارمین سالگرد شهادت محمد مهدی لطفی نیاسر در هیئت محبین اهل بیت (ع) قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در این مراسم که با حضور حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، خانواده شهید لطفی نیاسر و برخی از همرزمان آن شهید برگزار شد سردار بلالی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا را ستاره‌های هدایت برای نسل کنونی خواند.

وی شهید لطفی نیاسر را مبتکر شیوه‌های عملکرد اطلاعاتی در هوا و فضای سپاه خواند و برخی از پیروزی‌های اخیر جوانان این مرز و بوم را که در عملیات‌های اخیر بر ضداستکبار و رژیم غاصب اسرائیل انجام شده از دستاورد‌های این شهید والامقام دانست.

سردار بلالی هوش سرشار، ذهن فعال، در کنار اخلاص را از ویژگی‌های شهید محمد مهدی لطفی نیاسر بیان کرد و گفت: شهدا همه وجود خود را برای اقتدار ایران اسلامی ونظام، فدا کردند و این مجالس می‌تواند پیام روشنگرانه این چراغ‌های هدایت را به ما نشان دهد.

این فرمانده سپاه افزود: اقتدار ایران که حاصل خون شهیدان است سبب شده تا دشمن به هیچ عنوان به دنبال جنگ با ایران نباشد، چون میدانند نتیجه جنگ با ما جز یأس و ناامیدی نخواهد بود.

سردار بلالی با اشاره به موفقیت‌های ایران در دو حوزه‌های دفاعی تصریح کرد: حوزه‌های اقتصاد، خودرو، کشاورزی و... هم نیازمند کسانی مانند شهید لطفی نیاسر است تا بتواند به موفقیت برسد.




انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/32666
اخبار مرتبط

نظرات شما