همراهی وزیر با کارمندان معترض

کارمندان وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی در اعتراض به حقوق ناعادلانه در مقابل سایر دستگاه‌ها اقدام به برگزاری تجمع کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، روزنامه ایران نوشت: صبح دیروز جمعی از کارمندان وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی در اعتراض به حقوق ناعادلانه در مقابل سایر دستگاه‌ها اقدام به برگزاری تجمع کردند.

به گزارش منابع آگاه، در واکنش به این اعتراض، ابتدا دو نفر از معاونان وزیر در بین کارمندان حاضر شدند و پیشنهاد شد تا ادامه تجمع در سالن جلسات برگزار شود. در ادامه وزیر کار نیز با کارمندان خود همراهی کرد و با برگزاری نشست مشترکی در محل آمفی‌تئاتر وزارتخانه، پای سخن و مطالبات ایشان نشست.

مسأله تبعیض در حقوق و رفاهیات در بین دستگاه‌های دولتی به‌عنوان محوری‌ترین بخش اعتراض کارمندان وزارت رفاه مطرح شد که عبدالملکی نیز ضمن تصدیق این اعتراض، به موضوع پیگیری اصلاح پرداختی‌ها از سوی رئیس جمهور اشاره کرد. همچنین با پیشنهاد عبدالملکی و موافقت کارکنان، قرار شد برای اولین بار نحوه مدیریت منابع مربوط به رفاهیات کارمندان در اختیار یک کمیته ۵ نفره شامل یک نماینده وزیر و ۴ نفر از کارکنان قرار گیرد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/32969
اخبار مرتبط

نظرات شما