چارت اداری شهرستان‌های جدید قم ابلاغ شود

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری قم با اشاره به شهرستان‌های کهک و جعفریه این استان گفت: چارت اداری این ۲ شهرستان باید ابلاغ شود، که اداره ورزش و جوانان در آنها شکل بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد حاجی زاده روز سه‌شنبه در آیین معارفه مدیرکل ورزش و جوانان قم، در تالار بعثت فرهنگسرای جوان این استان، طی سخنانی توجه به موضوع نظارت بر مجوعه‌های زیر نظر ورزش و جوانان را ضروری دانست و اظهار داشت: ما گزارش‌های خوبی نداریم، نظارت‌ها باید تقویت شود.

وی یادآور شد: در استان دو شهرستان داریم که دارای فرماندار است، و اداره‌های مختلف از جمله ورزش و جوانان باید در آنها استقرار یابد از این روابلاغ چارت اداری و سازمانی این ۲ شهرستان هر چه زودتر صورت گیرد.

معاون استاندار قم با اشاره به وجود پیشکسوتان بزرگ ورزشی در این استان خاطرنشان کرد: کارهای مربوط به ورزش باید به صورت کارشناسی دنبال، و از حضور پیشکسوتان در رشته‌های تخصصی نیز به نحو احسن استفاده شود.

حاجی زاده در ادامه با بیان اینکه در حوزه جوانان هم در استان با مشکل مواجه هستیم گفت: در حوزه جوانان استعدادهای خیلی زیادی داریم، سازمان ملی جوانان که به تربیت بدنی داده شده، همه دستگاه‌ها باید با قوت و به‌کارگیری ظرفیت‌ها و بسیج امکانات استانی برای جوانان نقش ایفا کنند، چرا که اداره‌کل ورزش و جوانان به تنهایی نمی‌تواند مشکلات را حل کند.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان قم نیز در این جلسه وجود حوزه علمیه، علما و مراجع دینی را نشان‌دهنده اهمیت شهر قم دانست و گفت: ورزشکاران و جوانان قمی با این ظرفیت و پشتوانه مذهبی توانستند در کنار مربیان متدین، مومن و انقلابی در سطح ملی و جهانی بدرخشند که جای قدردانی دارد و این نشان از ظرفیت بالای مربیان و مدیران ورزشی است.

ابراهیم سانی خانی با بیان اینکه تلاش‌های نسل گذشته، سهم زیادی در جایگاه فعلی قم در میان ورزشکاران و جوانان فرهنگ دوست کشور دارد گفت:  قم خاستگاه انقلاب و مذهبی‌ترین شهر کشور است، این استان با ظرفیت دانشگاه‌های طراز بالای خود، تعداد قابل توجهی تحصیل کرده و متخصص ورزشی را در سطح مختلف به جامعه ورزشی کشور تقدیم کرده و باید علمی‌تر و پرشتاب‌تر به سوی سکوهای افتخار حرکت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم ابراز امیدواری کرد: مقدمه‌های این حرکت علمی به صورت دانش‌بنیان و کارآفرینی، با حضور سازمان‌های مردم نهاد قوی، جهت شناسایی و جذب استعدادها در بین جوانان قمی در راستای فرامین رهبری انجام پذیرد.

سانی خانی با تاکید بر اینکه قم به عنوان ام‌القرای جهان اسلام باید ورزشکاران، مربیان، محیط‌ها و فضاهای هم طراز اسلامی نیز داشته باشد گفت:خوشبختانه قمی‌ها در تمام عرصه‌های ورزشی حضوری تاثیرگذار داشته و دارند که با تلاش‌هایی که انجام شده، این تاثیرها فزاینده‌تر از قبل خواهد بود.

در این آیین از رسول منعم که از اسفندماه سال ۹۷ در منصب مدیرکل ورزش و جوانان قم قرار داشت، تکریم، و ابراهیم سانی خانی با حکم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان معرفی شد.

سانی خانی دارنده مدرک کارشناسی ارشد حقوق عمومی از پردیس فارابی دانشگاه تهران است، و پیشکسوتی کشتی قم با بیش از ۳۰ سال کسب مدال‌های مختلف در این رشته، و عضویت در هیات رئیسه ووشوی استان و داشتن کمربند قهوه‌ای در رشته کیک بوکسینگ نیز از جمله سوابقش به شمار می‌آید.


انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/33116
اخبار مرتبط

نظرات شما