نظر پیرز مورگان درباره آینده فوق‌ستاره پرتغالی

جدایی ذهنی رونالدو از منچستریونایتد/ کریستیانو در کنار این دو بازیکن خط حمله فوق‌العاده‌ای می‌سازد

پیرز مورگان، ژورنالیست و شخصیت تلویزیونی مشهور بریتانیایی، پس از صحبتی که به تازگی با کریستیانو رونالدو داشته احساس می‌کند بسیار بعید است که رونالدو دوباره برای منچستریونایتد بازی کند، و به ستاره پرتغالی توصیه کرد که به جای شگفت‌انگیزی برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، کریستیانو رونالدو یک سال پیش به منچستریونایتد بازگشت، اما پس از فصل ناامیدکننده‌ای که با شیاطین سرخ گذراند درخواست کرد که در صورت دریافت پیشنهاد مناسب باشگاه را ترک کند. او در تور پیش‌فصل باشگاه در تایلند و استرالیا شرکت نکرد و مورگان احساس می‌کند که رونالدو از نظر ذهنی از باشگاه جدا شده است.

مورگان در صحبت با «تاک‌اسپرت» گفت: «من هفته گذشته تماس‌های زیادی با او داشتم. تقریباً مطمئنم که بسیار بعید است که رونالدو یک بازی دیگر برای منچستریونایتد انجام بدهد. به نظرم او از نظر ذهنی از این تیم جدا شده است. اگر شما جای او باشید و به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک ‌شوید و همچنان بخواهید جام‌های مهمی را به دست آورید، مجبورید که حساب و کتاب کنید. اگر در یونایتد بمانم آیا موفق به کسب جام می‌شوم؟ فکر می‌کنم او احساس می‌کند که ساختار باشگاه از بالا به پایین درست نیست. این بازتابی در مورد سرمربی جدید «اریک تن‌هاخ» نیست، او برای مربی احترام زیادی قائل است، بلکه فقط بازتابی دقیق از موقعیت فعلی یونایتد است. خودش می‌گوید که چه احساسی دارد، اما اگر از من بپرسید، فکر نمی‌کنم او در منچستریونایتد بماند.»

جدایی ذهنی رونالدو از منچستریونایتد/ کریستیانو در کنار این دو بازیکن خط حمله فوق‌العاده‌ای می‌سازد

 

 

اگر رونالدو به جدایی از یونایتد علاقه داشته باشد، گزینه‌های او محدود به نظر می‌رسند. چلسی، پاری‌سن‌ژرمن و بایرن‌مونیخ همگی فرصت انتقال او را در روزهای اخیر رد کردند. صحبت‌هایی از انتقال او به اتلتیکومادرید شنیده می‌شود، اگرچه انتقال به این باشگاه اسپانیایی با توجه به سابقه قبلی او با رقبای دیرینه آنها یعنی رئال‌مادرید، می‌تواند بحث‌برانگیز باشد.

مورگان فکر می‌کند که رونالدو ممکن است به جایی غیرمنتظره برود، و فاش کرده که همچنان در تلاش است تا او را متقاعد کند که به آرسنال (باشگاه مورد علاقه خودش) بپیوندد. توپچی‌ها تقریباً دو دهه پیش زمانی که رونالدو نوجوان بود، فرصت جذب این فوق‌ستاره را از دست داده بودند.

مورگان ادامه داد: «من فکر می‌کنم او می‌تواند به جایی کاملاً غافلگیرکننده برود. هواداران آرسنال باید بدانند که من تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا او را متقاعد کنم که به آرسنال بیاید. با توجه به اینکه او در ۱۸ سالگی نزدیک بود به آرسنال بیاید و در آستانه امضای قرارداد با آرسن ونگر بود، که در بازی دوستانه بین منچستریونایتد و اسپورتینگ لیسبون، فرگوسن این نوجوان را ول نکرد و آنقدر ایستاد تا با او قرارداد ببندد. من باور دارم که او به خانه می‌آید. قرار گرفتن او در کنار گابریل ژسوس و ادی انکتیا می‌تواند یک خط حمله فوق‌العاده برای ما بسازد، پس چرا که نه؟»

اریک تن‌هاخ اعتراف کرد که از زمانی که رونالدو خواست باشگاه را ترک کند هنوز با او صحبت نکرده و نمی‌داند که این بازیکن چه زمانی به تمرینات بازمی‌گردد. تن‌هاخ از این بازیکن ۳۷ ساله حمایت کرد و گفت که او برای فصل جدید آماده است، حتی اگر هیچ تماس یا نشانی از زمان حضور رونالدو در تمرینات وجود نداشته باشد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/35146
اخبار مرتبط

نظرات شما