بیش از 800 هزار قمی زیر پوشش تامین‌ اجتماعی هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد عاشوری مدیرکل تامین اجتماعی استان قم ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران طی سخنانی اظهار کرد: در حال حاضر جمعیت زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی در استان قم  ۸۰۵ هزار و ۸۲۳ نفر بوده و از این آمار، تعداد ۲۴۴ هزار و ۷۶۰ نفر بیمه شده اصلی و ۵۶۱ هزار و ۶۳ نفر بیمه شده تبعی هستند.

وی افزود: ۵۶ هزار و ۹۵۰ نفر در این استان بیمه شده اصلی در بخش مستمری‌بگیران هستند که نسبت به سال گذشته پنج هزار و ۲۹۷ نفر افزایش نشان می‌دهد، سال گذشته ۴۳ هزار و ۴۲ نفر بیمه‌شدگان تبعی در بخش مستمری‌بگیران بودند که امسال این تعداد به ۴۵ هزار و ۲۸۸ نفر افزایش یافته است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۲ هزار و ۲۳۸ نفر بیمه شده اصلی و تبعی در بخش مستمری‌بگیران تامین اجتماعی هستند که نسبت به سال گذشته هفت هزار و ۵۴۳ نفر افزایش یافته است.

عاشوری خاطرنشان کرد: مخاطبان تامین اجتماعی می‌توانند هرگونه مشکل خود در ارتباط با این سازمان را با مرکز ارتباطات مردمی با شماره ۱۴۲۰ از ساعت ۸ الی ۲۰ در میان بگذارند و کد پیگیری دریافت کنند.

وی در پایان اظهار کرد: تامین اجتماعی قم با چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج کارگزاری رسمی، ۱۸ خدمت مختلف بیمه‌ای را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36347
اخبار مرتبط

نظرات شما