ساخت و نصب نخستین نشان شهر قم در مبادی ورودی شهر

مدیر منطقه سه شهرداری قم از ساخت و نصب نخستین نشان شهر قم خبر داد و گفت: این نشان با هزینه دو میلیارد ریالی احداث‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگویی خبری، با تأکید بر اجرا و ساخت المان‌های با هویت در شهر قم اظهار داشت: یکی از کارهایی که برای نخستین بار در منطقه سه انجام شد، اجرا و ساخت نشان شهر قم بود.

وی نصب نخستین نشان شهر قم در ورودی شهر را موردتوجه قرارداد و ابراز کرد: نخستین نشان شهر قم در ورودی شهر توسط شهرداری منطقه سه احداث و نصب شد که هزینه‌ای برابر دو میلیارد ریال داشت.

مدیر منطقه سه شهرداری قم تأکید کرد: با توجه به حجم مسافری که به‌صورت سالانه وارد شهر قم می‌شود، باید به نصب نشان شهر قم و سایر المان‌های مرتبط با هویت شهر توجه بیشتری شده و در زیباسازی شهر اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی قرار گرفتن شهر قم را در مسیر مواصلاتی ۱۷ استان یادآور شد و گفت: شهر قم با توجه به وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، نیاز به جذب توریست و مسافر نداشته و تنها باید برای ماندگاری مسافر در شهر برنامه‌ریزی کنیم.

روحانی وزیری در پایان اضافه کرد: جهت ارائه امکانات مناسب به مسافران و زائران، دو بوستان لاله نسیم و بنیادی نیز امسال بااعتباری بالغ‌بر۱۰ میلیارد ریال بهسازی شده و در اختیار مسافران و شهروندان قرار گرفت.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36839
اخبار مرتبط

نظرات شما