بازدید استاندار قم از گمرک قم؛ بررسی اتصال گمرک به راه‌آهن سراسری

استاندار قم از بررسی اتصال گمرک قم به راه‌آهن سراسری خبر داد و گفت: گفت: حل مشکلات گمرک قم نیازمند احصا مسائل و پیگیری جدی مدیران استان در سطح ملی است.‌

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی با حضور در اداره‌کل گمرک استان قم از این مجموعه بازدید و در گفت‌وگو با مدیرکل گمرک استان مشکلات این مجموعه را پیگیری کرد.

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت استان آمادگی کامل حل مشکلات را دارد، مطرح کرد: اعتبارات لازم برای حل مشکلات را می‌توانیم در قالب اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور و یا با سفر به تهران دریافت کنیم.

استاندار قم با اشاره به اجرای طرح بارانداز گمرک در دو فاز عنوان کرد: باید طرح اولیه این پروژه به صورت کامل و با جزئیات تهیه شود تا بتوانیم برای دریافت اعتبارات ملی با استفاده از این طرح از پروژه دفاع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در این طرح باید نیازها و موانع نیز به طور کامل مشخص شود، خاطرنشان کرد: حداکثر تا هفته آینده باید تمام مسائل و نیازهای کلان گمرک قم آماده شود تا در سفری به تهران به دنبال پیگیری آن باشیم.

شاهچراغی اضافه کرد: حل مشکلات را می‌توانیم از دو طریق حضور در گمرک ایران و یا از طریق مجلس شورای اسلامی پیگیری کنیم.

وی با اشاره به درخواست گمرک مبنی بر راه‌اندازی ایستگاه آتش نشانی در این منطقه، تصریح کرد: برای احداث مجموعه ایستگاه آتش نشانی غیر از خودرو و وسائل، نیازمند نیروی انسانی و شیفت بندی نیز هستیم.

استاندار قم تاکید کرد: هر آنچه که در حوزه گمرک نیازمند آن هستیم در جلسه با گمرک ایران حل خواهیم کرد و اگر هم نشود از طریق سفر دوم رئیس جمهور به قم به دنبال برطرف کردن آن خواهیم بود.

لازم به ذکر است، تکمیل این طرح علاوه بر تکمیل ظرفیت صادرات و واردات استان، بستری برای استفاده استان‌های همجوار نیز فراهم خواهد شد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/37367
اخبار مرتبط

نظرات شما