حضور در مسابقات جهانی برای ایران اسلامی یک افتخار است

تیرانداز ایلامی پس از موفقیت در مسابقات جهانی گفت: حضور در مسابقات جهانی افتخاری برای هرکسی است و امیدواریم همه کسانی که برای ایران در زمینه های مختلف شرکت می کنند، همیشه در صحنه های جهانی بدرخشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، "آرمینا صادقیان"،  پس از کسب مدال برنز تفنگ 50 متر سه وضعیت در بخش جوانان مسابقات جهانی در گفتگو با خبرنگارایلام بیدار  گفت: با کسب 584 امتیاز در مرحله مقدمانی در بخش تفنگ 50 متر به عنوان نفر اول راهی فینال شده و خوشحالم توانستم مدال برنز مسابقات جهانی را کسب کنم.

وی افزود: در مسابقات جهانی همیشه با بهترین در سطح دنیا رقابت می کنیم و چون مسابقات قهرمانی جهان هر چهار سال یک‌بار برگزار می شود، همه تیم‌ها با بهترین نفرات خود در مصر حاضر شدند.

تیرانداز جوان کشورمان تاکید کرد: خوشحالم که تا اینجا نتیجه خوبی گرفتم و از عملکرد خودم رضایت دارم و در ادامه مسابقات نیز امیدوارم همه تیراندازان ایران بهترین نتیجه را کسب کنند.

صادقیان تصریح کرد: حضور در مسابقات جهانی افتخاری برای هرکسی است و امیدواریم همه کسانی که برای ایران در زمینه های مختلف شرکت می کنند، همیشه در صحنه های جهانی بدرخشد. 




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/38306
اخبار مرتبط

نظرات شما