بیش از 1400 یادواره شهدا در مدارس استان قم برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم گفت: آموزش و پرورش استان از ابتدای سال تحصیلی جدید، با برگزاری بیش از 1400 یادواره شهدا در مدارس، تعهد خود را به شهدا نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علیرضا رحیمی امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در دانشگاه فرهنگیان که با حضور گسترده مردم انقلابی و شهید پرور قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز باید تمام سعی و تلاش ما بر پیروی از راه شهدا باشد تا چراغی را که برای عزت و سرافرازی کشور روشن کردند همچنان روشن و پرفروغ نگه داشته و نگذاریم دشمنان معاند ما با تبلیغات مسموم جوانان ما را ناامید کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در ادامه تصریح کرد: امروز وظیفه همه ما پاسداری از خون شهدا، آرمان های آنها و امام شهیدان و پیروی از منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب است که خود بزرگ بسیجی قرن و شهید زنده هستند.

 شهیدی که در "شجاعت، سخاوت و تیزهوشی" زبانزد بود

وی تلاش دشمنان را بر کمرنگ جلوه دادن این صحنه های تعهد و پایبندی دانست و عنوان کرد: با همه این تبلیغات سوء اما ملت وفادار و جوانان پرشور ما با قدرت هر چه تمام در سنگر هستند و مقاومت و ایستادگی می کنند و شعار عاشورایی "هیهات من الذله" را حفظ می کنند.

رحیمی در ادامه با تأکید بر قدردانی از نعمت امنیت و هوشیاری از مکر دشمنان افزود: جوانان ما باید با تعهد و تحصیل و تهذیب کارهای خود را پیش برده و نگذارند دشمنان شرایط کشور را غبار آلود کنند چرا که به برکت خون شهدا روزهای آرامش باز خواهد گشت و اتفاقات اخیر نیز برای معاندین و شبکه های جاسوسی آنها در کشور چیزی جز رسوایی نخواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در ادامه خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان با برگزاری بیش از 1400 یادواره شهدا در مدارس، تعهد خود را به شهدا نشان داد و به زودی هم مراسم دیگری را با عنوان یادواره یک هزار شهید فرهنگی و دانش آموز استان قم برگزار خواهد کرد.

رحیمی در پایان ضمن تقدیر از مسئولانی که برای زنده نگه داشتن فرهنگ شهدایی پیش قدم هستند و همچنین مردم و اقشار مختلف و هیئات مذهبی و دانش آموزان و خانواده فرهنگیان گفت: به امید روزی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی به دستان مقام با کفایت رهبری به دست صاحب اصلی خود برسد تا با ظهور حضرت حجت، بشریت از زیر یوق ستم و تزویر و بی عدالتی نجات پیدا کند.



انتهای پیام/


منبع:تسنیم
http://qomefarda.ir/38884
اخبار مرتبط

نظرات شما