برگزاری دهمین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قم

مراسم دهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قم با حضور دانشجویان و مسئولین دانشگاه در کنار مزار این شهدا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مراسم دهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی قم عصر شنبه، با حضور پر شور دانشجویان و مسئولین دانشگاه در کنار مزار پاک این شهدا برگزار شد.

حسین کاجی از راویان دفاع مقدس، در این مراسم با بیان خاطراتی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و بیان خصوصیت بارز و وفای به عهد این شهید، گفت: شهدا هرگز خلاف وعده شان عمل نمی کنند و امروز با گذشت چندین سال از دفاع مقدس از ما انتظار دارند پشتیبان ولایت فقیه و آرمان‌های امام راحل(ره) باشیم.

وی در ادامه با اشاره به آیه 169 سوره آل عمرال در قرآن کریم که خداوند متعال می‌فرماید: « وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ » یعنی « نپندارید که شهیدان راه خدا مرده‌اند، بلکه زنده‌اند به حیات ابدی و در نزد خدا متنعّم خواهند بود» خاطرنشان کرد: شهدا همه حواس‌شان به رفتار ما در این دنیا است و از ما مراقبت می‌کنند تا دچار گناه و لغزش نشویم.

این مراسم در ادامه با شعرخوانی حجت‌الاسلام سیدمحمد بابامیری، شاعر برجسته آیینی همراه شد و با اجرای تئاتر و روضه‌خوانی و مداحی ادامه یافت.

در پایان نیز پس از تقدیر از نفرات برتر عکاسی از گلزار شهدای گمنام دانشگاه به همراه اهدای متبرکات حرم امام حسین(ع)، شرکت‌کنندگان با افطاری ساده پذیرایی شدند.

 


انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/41475
اخبار مرتبط

نظرات شما