هر روز با یک شهید؛

هوشیار باشید که منافقین همیشه در کمین هستند

اسلام در خطر است، قرآن در خطر است، هوشیار باشید؛ منافقین و ملحدین در کمین‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،   شهید احمد بدیع زاده در تاریخ ۱۳۱۳ در یکی از روستاهای همدان در خانواده‌ای مومن و متدین دیده به جهان گشود.
وی وارد سپاه شد و بعد از یک ماه از استخدام‌شدن برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی به جبهه شوش داوطلبانه عزیمت کرد و در برابر متجاوزان بعثی در کنار سایر رزمندگان به دفاع برخاست و با مجاهدت‌های فراوان به خیل شهیدان پیوست.
در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.
بسم‌الله الرحمن الرحیم
با درود بیکران به محضر آقا امام‌زمان حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت و کوبنده ستمگران قائم آل محمد و سلام بر نایب خلف و بر حق ایشان خمینی رهبر کبیر مسلمین جهان بت‌شکن قرن و سلام بر شهیدان راه الله بخصوص شهیدان انقلاب اسلامی. سلام بر رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل در تمام گیتی.
من المؤمنین الرجالٌ صدقوا علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلّوا تبدیلاً.
اینجانب احمد بدیع زاده فرزند قیاسعلی بنده با کمال آگاهی و به فرمان امام خمینی رهبر محبوب‌تر از جانم و عزیزتر از قلبم و بنا بر وظیفه شرعی و  دینی و برای دفاع از کیان و ناموس و میهن اسلامی و دفع متجاوزین بعثیون کافر که به دستور مستقیم آمریکای جهان‌خوار و با پشتیبانی قارون‌های مرتجع منطقه و با چراغ‌سبز امپریالیزم الحادی شرق از هر طرف اسلام را مورد هجوم و تجاوز قرار داده‌اند و برای نابودی اسلام عزیز و قرآن دست در دست هم کمر همّت بسته‌اند و آن چه در توان دارند به کار گرفته‌اند و در یک طرف تمام کفر و استکبار جهانی و در جبهه حق جمهوری اسلامی فقط و فقط به یاری و کمک خداوند متعال چون جنگ احزاب ایستاده است.
وظیفه هر فرد مسلمان است که سلاح بر دوش گرفته و با کفّار و بعثیون کافر بجنگد و به جهاد بر خدا و از اسلام ناب محمّدی که رهبر آن امام است دفاع کند و چون کوفیان او را تنها نگذارد. ای یاران صدیق امام ای پیروان راستین قرآن ای شیعیان علی، بر شماست که فرموده‌های امام را با جان‌ودل پذیرا باشیم و در این راه با جان و فرزند و مال خود از اسلام دفاع کنیم و تاآخرین‌نفس و تا آخرین قطره خونمان از اسلام و قرآن دفاع کنیم.
اسلام در خطر است، قرآن در خطر است، هوشیار باشید؛ منافقین و ملحدین در کمین‌اند. وصیت من به دوستان و برادران این است که همه پیرو خط امام و ولایت‌فقیه باشید. ای فرزندانم حسین و مهدی و محمد و مجتبی وصیّت بنده به شما این است که پیروی ولایت‌فقیه باشید و اسلحه برداشته و بر دشمن مزدور و پلید هجوم‌آورید و آن‌ها را به خاک مذلّت بنشانید و اگر سعادت شد و شهید شدم ان‌شاءالله نگذارید اسلحه من بر روی زمین بماند؛
حتماً باید اسلحه به زمین افتاده مرا برداشته و به جبهه بروید و از اسلام دفاع کنید که اسلام در خطر است تا اسلام به رهبری امام عزیزمان پیروز شود و پرچم سه‌رنگ (خون‌رنگ) لا اله الاّ الله بر سراسر گیتی به اهتزاز درآید و مردم زیر ستم و یوغ و مردم در بند و زنجیر و محروم و پابرهنه از شر شیطان بزرگ و ایادی‌اش در امان باشند. ان‌شاءالله
امّا وصیّت من به همسرم این است که چون حضرت زینب باش و در برابر مصیبت‌ها صبر و تحمّل داشته باش و صبور باش و از بچه‌ها خوب نگهداری کن و برای اسلام تربیت کن و فرزندان خدمتگزار به اسلام و مسلمین تحویل جامعه اسلامی دهید. اجرت با خدای متعال خداحافظ.
انا لله و انا الیه راجعون. احمد بدیع زاده. تاریخ ۱۵ اسفندماه ۱۳۶۰


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/42302
اخبار مرتبط

نظرات شما