مدیرکل ورزش و جوانان:

منتفی شدن انتقال تیم خوشه طلایی، قمی ها را از لیگ دسته اول فوتبال محروم کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از منتفی شدن انتقال تیم فوتبال دسته اولی خوشه طلایی ساوه به استان قم خبر داد تا این استان امسال هم نتواند در یکی از لیگ های برتر، دسته اول و دسته دوم کشور تیم داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: در سال گذشته پیگیری‌های شد که خوشه طلایی ساوه را برای لیگ امسال به قم انتقال دهیم این در حالی بود که این تیم درخواست‌های زیادی برای خروج از شهر ساوه و استان مرکزی داشت.

وی بیان کرد: با وجود پیگیری‌های زیادی که از سوی استان قم شد، متأسفانه تیم خوشه طلایی نتوانست مجوز خروج از استان خود را بگیرد.

سانی خانی افزود: هیأت فوتبال استان قم وعده داده است تا حضور در لیگ دسته دوم فوتبال را پیگیری کند تا تیمی در این لیگ داشته باشیم و در صورت دارا شدن قم از چنین تیمی، اداره کل ورزش و جوانان قم پشتیبانی‌های لازم را خواهد کرد.

وی ابراز داشت: تیم داری در استان‌ها بسیار سخت است و نیاز به پشتیبانی مالی دارد اما پیگیر آن هستیم که اگر کارخانه دارها یا سرمایه گذاران استان و اصناف حمایت کنند دارا بودن تیم لیگ دو فوتبال کشور را پیگیری کنیم.

گفتنی است، باشگاه خوشه طلایی ساوه که در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد به دلیل نداشتن ورزشگاه استاندارد در شهر ساوه برای میزبانی‌های خود در اکثر دیدارهای فصل گذشته از ورزشگاه یادگار امام (ره) قم استفاده می‌کرد.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/43031
اخبار مرتبط

نظرات شما