مدیرکل ورزش و جوانان قم:

نخستین ورزشگاه تخصصی بانوان شهر قم تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل ورزش و جوانان قم در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه تختی این استان که قرار است اولین ورزشگاه تخصصی بانوان شهر قم شود گفت: پیمانکار بهسازی این طرح وعده داده‌است که طی دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،ابراهیم سانی خانی اظهار داشت: اتفاق خوبی در دریافت منابع سفر سال ۱۴۰۰ رییس جمهور به قم در بخش ورزش رخ داد و یکی از آنها تبدیل ورزشگاه تختی قم به ورزشگاه تخصصی بانوان است.

وی بیان کرد: از محل سفر رییس جمهور ۲۰ میلیارد تومان برای این ورزشگاه و از سوی وزارت نفت پنج میلیارد تومان برای چمن ورزشگاه اختصاص یافته و بقیه بودجه از نهاد ریاست جمهوری جذب شده‌است.

وی افزود: اینکه سرعت کار بهسازی ورزشگاه تختی مقدار کند است به دلیل درخواست اداره‌کل ورزش و جوانان قم است تا کیفیت کار بالا رود و اقلام و تجهیزاتی که پیمانکار به کار می‌برد از بهترین نوع باشد.

سانی‌ خانی گفت:‌: تجهیزات پیست تارتان و چمن مصنوعی ورزشگاه آماده است ولی باید پوشش‌های کنار پیست انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به این که تاکنون برای بهسازی ورزشگاه تختی ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده‌است گفت: در فاز اول چمن ورزشگاه بهسازی، سپس پیست تارتان ایجاد و دیوارها آذین بندی و فضا سازی می‌شود و ورزشگاه دارای بخش وی آی پی و ساختمان اداری خواهد شد.

وی بیان کرد: در فازهای بعدی سالن‌ها و اماکنی که در ورزشگاه وجود دارد بهسازی می‌شود که بانوان قمی بتوانند در کمال امنیت و آسایش به فعالیت ورزشی بپردازند.



خبرنگار: سید محمد مهدی موسوی

انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/43112
اخبار مرتبط

نظرات شما