رئیس هیات تیراندازی استان قم:

تیرانداز نوجوان قمی قهرمان کشور شد

رئیس هیات تیراندازی استان قم گفت: محمدمهدی چوبین تیرانداز نوجوان و خوش‌آتیه قمی در بخش تپانچه بادی موفق به کسب مقام اول مسابقات آزاد کشوری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدجواد متقیان‌نژاد   با اشاره به حضور تیراندازان قمی در مسابقات آزاد تیراندازی قهرمانی کشور، طی سخنانی اظهار کرد: این مسابقات در 2 بخش آقایان و بانوان از 19 تا 20 تیرماه به میزبانی فدراسیون تیراندازی در ۲ بخش تپانچه بادی و تفنگ در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور ۲۰۰ ورزشکار از سراسر کشور درحال برگزاری است.

وی ادامه داد: در بخش تفنگ بادی بزرگسالان هادی و حامد غرباقی و فاطمه حسین‌زاده، در رشته تپانچه بادی بزرگسالان محمود جعفر غفار، در رشته تپانچه بادی نوجوانان و جوانان محمدمهدی چوبین و فاطمه حسینی و همچنین در رشته تفنگ بادی جوانان ستایش نادر‌پناه نمایندگان استان قم بودند که در این مسابقات حضور داشتند.

رئیس هیات تیراندازی استان قم تصریح کرد: محمدمهدی چوبین تیرانداز خوش‌آتیه قمی با عملکرد درخشان خود موفق شد مقام اول تپانچه بادی را به خود اختصاص داد. کارن کاووسی از سیستان و بلوچستان و حسین گوهری از تهران به ترتیب مقام دوم و سوم مسابقات را کسب کردند.

متقیان‌نژاد در ادامه خاطرنشان کرد: در رشته تفنگ بادی هادی غرباقی مقام چهارم و حامد غرباقی نیز مقام نهم مسابقات را کسب کردند. 

وی در پایان گفت: مسابقات در بخش بانوان امروز در حال پیگیری است که امیدواریم نماینده قم عملکرد قابل قبولی را داشته باشد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43714
اخبار مرتبط

نظرات شما