معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی قم در خصوص ثبت آمار اشتغال هفتگی رصد می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اهمیت توجه به اشتغال گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه ثبت آمار اشتغال به‌صورت هفتگی رصد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن امیدیان در جلسه بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در ثبت آمار اشتغال در سامانه رصد اظهار کرد: در این سامانه میزان عملکرد هر دستگاهی کاملاً مشخص و قابل‌پیگیری است.
وی با اشاره به اینکه در این راستا گزارشی تنظیم و به رئیس‌جمهور تقدیم شده است، مطرح کرد: دستگاه‌ها باید حداکثر تلاش خود را برای بهبود عملکردی خود در این سامانه بکار گیرند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: در زمینه ایجاد اشتغال اقدامات مطلوبی در سطح استان دنبال می‌شود که لازم است آمار و اطلاعات آن به‌دقت ثبت شود.
وی با بیان اینکه تا پایان شهریورماه جاری باید به تعهد خود برسیم، عنوان کرد: در این فاصله زمانی به‌صورت هفتگی پیشرفت دستگاه‌ها در سامانه رصد بررسی خواهد شد و باید برنامه‌ریزی مناسب در این راستا صورت بگیرد.
پیش‌ازاین نیز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم اظهار داشته بود: دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند میزان اشتغال ایجاد شده در زیر مجموعه خود را بر اساس برنامه تعهد پیشنهادی در سامانه ملی رصد اشتغال کشور ثبت کنند.
وحید وزیری راد بیان داشته بد: سال گذشته میزان تعهد پیشنهادی ایجاد اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی در قم، ۱۹ هزار و ۲۴۷ مورد بود که ۱۷ هزار و ۹۲۲ مورد آن در سامانه ثبت شد و این موضوع نشان از تحقق بیش از ۹۳ درصدی برنامه اشتغال استان داشت.
وی افزوده بود: تعهد پیشنهادی ایجاد اشتغال توسط دستگاه‌های اجرایی در قم برای سال جاری نیز مبتنی بر فراهم‌کردن فرصت شغلی برای ۲۰ هزار و ۲۱۴ نفر به‌صورت مستقیم و پایدار است که تحقق این هدف بر اساس برنامه تدوین شده توسط ۲۹ دستگاه اجرایی فعال در استان دنبال خواهد شد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43948
اخبار مرتبط

نظرات شما