رئیس هیئت تیراندازی:

اعلام آمادگی ۲ سرمایه گذار برای احداث سایت اهداف پروازی در قم

رئیس هیئت تیراندازی استان قم گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی هیات تیراندازی این استان ۲ سرمایه‌گذار جهت احداث سایت اهداف پروازی در قم اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد جواد متقیان نژاد در حاشیه بازدید مسئولان هیات تیراندازی استان به همراه کارشناس فدراسیون تیراندازی از ۲ زمین مدنظر جهت احداث سایت اهداف پروازی بیان کرد: اقدام های لازم توسط این سرمایه گذاران جهت احداث سایت انجام شده است و در صورت تایید از سوی مراجع ذیصلاح به زودی شاهد راه‌اندازی سایت اهداف پروازی توسط بخش خصوصی در استان قم خواهیم بود.

وی با اشاره به برنامه بازدید امروز گفت: رئیس هیأت تیراندازی استان به همراه کارشناسان فدراسیون تیراندازی ، دبیر هیات و سرمایه گذاران از ۲ زمین پیشنهادی و در نظر گرفته شده بابت احداث سایت اهداف پروازی جهت ارائه نظرهای کارشناسی بازید به عمل آوردند.

متقیان نژاد پیش تر گفته بود: زمین لازم برای ایجاد سایت تیراندازی اهداف پروازی قم مشخص و به دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان قم معرفی شده‌است.

وی بیان کرده بود که جلسه ای بین استاندار قم، رئیس فدراسیون تیراندازی و مدیرکل ورزش و جوانان قم برگزار شده و از تصمیم‌هایی که در این جلسه گرفته شده است این بود که قطعه زمینی برای احداث سایت اهداف پروازی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان یا هیات تیراندازی قرار گیرد، هم چنین یک زمین نیز برای سایت میدان تیراندازی اختصاص داده‌ شود.

متقیان‌نژاد گفته بود: این هیات از نظر تجهیزات و امکانات کمبودهایی را داشت که استاندار قم قول مساعد داده‌است در تجهیزات کمک کار ما باشد تا قم یکی از پایگاه های های تیراندازی درکشور شود.

وی همچنین گفته بود : فدراسیون تیراندازی نیز وعده داده‌است در صورت راه اندازی سایت اهداف پروازی در قم فشنگ و تجهیزات لازم را تخصیص دهد، زمین مدنظر گرفته شده برای سایت اهداف پروازی استان قم در شهرستان کهک است.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/44089
اخبار مرتبط

نظرات شما