با برگزاری مجمع انتخابی؛

رئیس هیئت کشتی قم انتخاب شد

با برگزاری مجمع انتخابی هیئت کشتی استان قم، «محمدرضا صدیق پور» به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت این رشته ورزشی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به گزارش ورزش پارسی، مجمع انتخابی هیئت کشتی قم، روز دوشنبه با حضور ابراهیم مهربان دبیر فدارسیون کشتی، ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و اعضای مجمع برگزار شد.

طی این مجمع، محمدرضا صدیق پور با کسب ۹ رای از ۱۱ رای، برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی قم انتخاب شد، محمد حسنی دیگر نامزد این هیئت ورزشی ۲ رای را بدست آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در بخشی از این مجمع انتخابی، بیان داشت: علت موفقیت بسیاری از رشته های ورزشی در کشورهای پیشرفته، داشتن اقتصاد قوی در ورزش است و به همین منظور مجموعه ورزش استان قم از ورود صنعتگران و صاحبان سرمایه به حوزه ورزش قهرمانی حمایت می کند.

ابراهیم سانی خانی ادامه داد: کشتی فرنگی استان قم از شرایط و وضعیت مطلوبی برخودار است و باید کشتی آزاد نیز هم پای کشتی فرنگی توسعه و ارتقا یابد.

رییس جدید هیات کشتی استان قم نیز بیان کرد: در دوره جدید هیات کشتی نگاه ویژه‌ای به مسأله تغذیه، آمادگی بدنی، بهداشت و روانشناسی ورزشکاران کشتی خواهد شد.

صدیق پور عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در این استان، زمینه برای پرورش قهرمانان در سطح جهانی و بین‌المللی کاملا فراهم است.

وی، افزایش توانمندی فنی کشتی گیران و کسب سهمیه های بیشتر بین المللی و المپیکی را جزو اهداف اصلی این هیئت ورزشی در دوره جدید یاد کرد.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/44262
اخبار مرتبط

نظرات شما