مدیرکل بازرسی استان قم خبر داد:

تقویت همکاری‌های مشترک با اتاق بازرگانی برای رفع موانع تولید در استان

مدیرکل بازرسی استان قم گفت: سازمان بازرسی و اتاق بازرگانی قم برای ایجاد نقطه مشترک در حمایت از تولید و کسب‌وکارها در آینده همکاری تنگاتنگی خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام والمسلمین محمود طالبی در نشست مشترک با اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم که در سالن جلسات این اتاق برگزار شد، با تاکید بر اینکه سازمان بازرسی بالاترین نهاد بازرسی کشور محسوب می شود اظهار کرد: سازمان بازرسی و اتاق بازرگانی قم برای ایجاد نقطه مشترک در حمایت از تولید و کسب‌وکارها در آینده همکاری تنگاتنگی خواهند داشت.
وی شناسایی مشکلات تولید و برگزاری جلسات مشترک برای حل این مشکلات را ضروری دانست و تصریح کرد: این جلسات مشترک با همکاری بخش خصوصی تمرکز خوبی بر زمینه‌های تسهیل ارائه تسهیلات مالی و مشوق‌ها برای رشد تولید کالاها و خدمات مطلوب خواهد داشت.
مدیرکل بازرسی استان قم با تاکید بر اینکه حمایت و پشتیبانی از تولید باید به اولویت‌ اصلی اقتصادی استان تبدیل شود، خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی استان قم با استفاده از ابزارهای قانونی قوی، هدف اصلی خود را نظارت و کنترل بر عملکرد و حسن جریان امور در حوزه‌های مختلف اقتصادی تعیین کرده است و در این زمینه حمایت از رشد تولید در استان اولویت ماست.
حجت الاسلام طالبی گفت: به منظور ارتقاء سطح همکاری‌ها و تبادل اطلاعات میان سازمان بازرسی و صنعتگران، مکانیزم‌های ارتباط مستقیم با اتاق بازرگانی در نظر گرفته شده است و صنعت‌گران میتوانند مشکلات خود را با اتاق بازرگانی مطرح تا مسائل پس از جمع‌بندی با سازمان بازرسی در جلسات کارشناسی جهت پیگیری طرح شود.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/44382
اخبار مرتبط

نظرات شما