هم زمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

برگزاری صبحگاه اقتدار معلمان و دانش‌آموزان بسیجی استان قم

هم زمان با هفته دفاع مقدس صبحگاه اقتدار معلمان و دانش‌آموزان بسیجی استان قم به همت بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی استان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آئین صبحگاه اقتدار معلمان و دانش آموزان بسیجی قم با حضور سردار مهدی کبیری‌پور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و علیرضا رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

صبحگاه اقتدار معلمان و دانش‌آموزان بسیجی استان قم برگزار شد

علیرضا رحیمی در این آئین با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: به قله نزدیک شدیم اظهار کرد: این جمله معنا و پیام بسیار عمیقی دارد. اگر شما به یک برنامه کوهنوردی را توجه کنید، شاهد آن خواهید بود که عده‌ای میان راه پشیمان می‌شوند و عده‌ای دیگر تا اتمام آن باقی می‌مانند. دقیقا این صحنه را در طول ۴۵ سال انقلاب اسلامی به کرّات دیدیم. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه امروز وظیفه داریم در جبهه شناختی با آگاهی قدم برداریم و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: عبور از گردنه‌های دشوار پیشرفت، بدون ایفای نقش آموزش و پرورش ممکن نیست، تصریح کرد: ما فرهنگیان که مهمترین دستگاه کشور و زیر ساخت مدیریتی هستیم، در تمام لحظات انقلاب، پای‌کار آن هستیم و در مقابل هر کسی در هر لباس و منسبی که بخواهد در مسیر ‌و حرکت انقلاب خلل ایجاد کند، ایستادگی خواهیم کرد.

صبحگاه اقتدار معلمان و دانش‌آموزان بسیجی استان قم برگزار شد

وی یادآور شد: امروز اینجا جمع شدیم تا اعلام کنیم تا رسیدن به قله و اهتزاز پرچم نهایی خواهیم ماند.

صبحگاه اقتدار معلمان و دانش‌آموزان بسیجی استان قم برگزار شد

 

 



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45474
اخبار مرتبط

نظرات شما