شرکت‌کننده مسابقات قرآنی چلچراغ آیه‌ها:

مسابقات قرآنی چلچراغ از نظر کمیت و کیفیت در سطح بالایی قرار دارد

این شرکت‌کننده مسابقات قرآنی با اشاره به اینکه باید طلاب اهتمام بیشتری به حفظ قرآن داشته باشند، گفت: مسابقات چلچراغ آیه‌ها از حیث کمیت و کیفیت از بزرگ‌ترین مسابقات کشوری محسوب می‌شود.

سید علی حسینی در حاشیه برگزاری مسابقات قرآنی چلچراغ آیه‌ها در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به اهمیت این مسابقات، اظهار داشت: مسابقات چلچراغ و بسیج از حیث کمیت از بزرگ‌ترین مسابقات کشوری محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: باتوجه‌به دربرگیری این مسابقات در مساجد و پایگاه‌های مختلف هر استان و هر شهر از حیث تعداد شرکت‌کننده تعداد بسیاری را در برمی‌گیرد.
این شرکت‌کننده مسابقات با اشاره به اینکه مسابقات چلچراغ از حیث کیفیت در رده خوبی قرار دارد، گفت: بنده چندین سال است که در این مسابقات شرکت می‌کنم، امسال هم همچون سال‌های گذشته این مسابقات از نظر کمیت و کیفیت در سطح بالایی بود.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه هر نقطه از شهر با این مسابقات درگیری می‌شود؛ یعنی مسجد به مسجد، پایگاه به پایگاه و محله به محله در خصوص این مسابقه فراخوان داده می‌شود تا شرکت‌کنندگان در مسابقه حاضر شوند همین موضوع اهمیت آن را بالا می‌برد.
حسینی افزود: در این مسابقات از کودکان پنج‌ساله تا افراد میان‌سال و کهنسال در بخش برادران و خواهران شرکت می کنند.
این شرکت‌کننده مسابقات قرانی با اشاره به اینکه مسئولین اهتمام بیشتری نسبت به حضور طلاب در حفظ قرآن داشته باشند، گفت: امروز طلاب اهل‌تسنن یک سال از ده سال حضور خود در حوزه را به حفظ قرآن اختصاص می‌دهند.
وی ابراز داشت: باید حوزه علمیه برنامه ویژه‌ای برای حفظ قرآن و مسائل قرآنی توسط طلاب داشته باشد.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/45553
اخبار مرتبط

نظرات شما