دانیال علیه بدشانسی؛

آخرین تلاش دانیال برای لیست تیم‌ملی

در بازی سپاهان - پرسپولیس همان قدر که نگاه‌ها به رامین رضاییان دوخته خواهد شد، دانیال اسماعیلی‌فر نیز در کانون توجه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دو فصل قبل دانیال اسماعیلی‌فر در سپاهان یک ستاره بود و شاید می‌شد او را بهترین بازیکن فصل بیست و یکم به شمار آورد. در نیم‌فصل دوم همان فصل رامین رضاییان در پرسپولیس بازی کرد و با اینکه در گل‌سازی آمار نسبتاً خوبی داشت در پایان آن فصل از جمع سرخ‌ها جدا شد و یک جابه‌جایی بزرگ در فوتبال باشگاهی ایران به وقوع پیوست.

 رامین رضاییان با تمام عشق و علاقه‌ای که به پرسپولیس ساطع می‌کرد سر از اصفهان و تیم سپاهان درآورد و دانیال اسماعیلی‌فر که قبلاً در تراکتور و ذوب‌آهن شاگرد گل محمدی بود بعد از دو سال تلاش یحیی بالاخره پرسپولیسی شد.

 فصل قبل دانیال فصل متوسط رو به پایینی را پشت سر گذاشت و اصلاً در حد انتظار ظاهر نشد، اما رامین رضاییان در سپاهان فوق‌العاده بود. این ماجرا در فصل جاری هم ادامه داشته و فعلاً رضاییان شرایط بسیاری بهتری نسبت به دانیال دارد. کمااینکه رضاییان مدافع راست اصلی تیم ملی هم هست، اما دانیال نه توسط کی‌روش به تیم ملی رفت تا در جام جهانی بازی کند نه قلعه‌نویی که در ذوب‌آهن و سپاهان مربی‌اش بوده دعوتش کرد تا راهی به جام ملت‌های آسیا پیدا کند.

 دوئل عصر یکشنبه سپاهان و پرسپولیس برای دانیال اسماعیلی‌فر کاملاً ویژه خواهد بود چرا که او انگیزه مضاعفی برای دو گل به خودی دارد. در آخرین نبرد پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان که مربوط به یک‌هشتم نهایی فصل قبل جام حذفی بود دانیال با یک گل به خودی عجیب تیمش را به دردسر انداخت هر چند در آن بازی پرسپولیس برد باشکوهی به دست آورد و صعود کرد. در بازی قبلی لیگ برتر نیز دانیال اسماعیلی‌فر در آخرین دقیقه مسابقه نتوانست توپ را برگشت داده و باز هم گل به خودی به نام او ثبت شد. هر چند در این گل چمن کنده شده محل فرود توپ هم به بدشانسی‌های دانیل افزود؛ اما اسماعیلی‌فر حالا باید برای رهایی از شر آن گل به خودی و گل به خودی سال گذشته در اصفهان مقابل تیم سابقش چیزی بیشتر از بازیکن هفته‌های اخیر باشد.

 البته اسماعیلی‌فر هم جزو بازیکنانی بود که سرماخورده و شرایط جالبی نداشتند؛ اما به نظر می‌رسد در این بازی فرم بدنی بهتری داشته باشد. دانیال مقابل صنعت نفت یکی از بهترین بازی‌هایش برای پرسپولیس را انجام داد و فقط بدشانس بود که تیمش برنده نشد. اگر او همان کیفیت را مقابل سپاهان ارائه دهد دوئلی نزدیک و تعیین‌کننده با رامین رضاییان خواهد داشت، هر چند قرار نیست این دو بازیکن در طول بازی سرشاخ شوند.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/45950
اخبار مرتبط

نظرات شما