جانشین فرمانده سپاه قم:

یادواره شهدای قم با رویکرد هنری برگزار خواهد شد

جانشین فرمانده سپاه قم گفت: یادواره شهید زین‌الدین و ۶۰۹۰ شهید قم متفاوت‌تر از سال‌های گذشته با رویکرد متنوع هنری برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار مهدی‌ کبیری پور در‌ نشست خبری یادواره شهید مهدی زین‌الدین  و ۶۰۹۰ شهید استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن شهید فخری‌زاده مجتمع آیت‌الله سعیدی برگزار شد اظهار داشت: شاهد هستیم شدیدترین جنایات و نسل‌کشی در فلسطین و غزه در حال رخ‌دادن است البته مهم‌ترین اثری که بلایای جنگی برای بشریت دارد بیدارشدن وجدان‌ها است.

جانشین فرمانده سپاه قم ادامه داد: سال‌ها است که دل‌ها و ذهن‌ها به‌واسطه قدرت‌های استکباری با ابزاری که دارند تسخیر شده بود و لازم بود یک حادثه‌ای رخ دهد و وجدان‌ها را بیدار کند که جنایات در غزه خیلی‌ها را بیدار کرد.

وی تصریح کرد: حتی مردم در کشورهایی که بانی این جنایت هستند تجمعات اعتراضی برگزار کردند و  به سمت یک جریان تاریخی که همه منتظر آن می‌باشیم در حرکت هستیم.

کبیری پور ادامه داد: هر سال در آبان‌ماه ایام شهادت مهدی زین‌الدین یادواره شهدای استان قم برگزار می‌شود، امسال برای این مناسبت برنامه‌های متنوع و‌ متفاوت از گذشته در نظر گرفته شده که محوریت اجرا با ناحیه امام حسن مجتبی (ع) است.

جانشین فرمانده سپاه قم خاطرنشان کرد: ایام یادواره نزدیک میلاد حضرت زینب (س) است به همین جهت رنگ و بوی یادواره متفاوت خواهد بود و تدارک اجرای برنامه‌های هنری و جذابی دیده‌ شده است.

وی بیان داشت: محور برنامه سخنرانی نیست؛ بلکه روایتگری، مداحی، ۶ غرقه محتوایی در ورودی گلزار، اجرای سرود ۱۲۰۰ نفرب هنگام غروب آفتاب کنار قبور شهدا و اجرای ترکیبی از برنامه‌های متنوع در نظر گرفته شده است تا مخاطب خسته نشود.

وی با بیان اینکه یادواره روز جمعه ۲۶ آبان‌ماه در حسینیه امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن جعفر بعد از نماز مغرب و عشا از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد افزود: ویژه‌برنامه‌ای هم با عنوان شب شیدایی در ۲۴ آبان در همین مکان ساعت ۱۹ برگزار خواهد شد.
جانشین فرمانده سپاه قم تصریح کرد: یادواره با رویکرد وحدت و امید آفرینی خواهد بود و یک ویژه‌برنامه نیز اجرا خواهد شد همچنین یادواره شهدای غزه نیز هم‌زمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/46001
اخبار مرتبط

نظرات شما