رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد:

آب‌رسانی به ۲ هزار و ۶۰۰ روستا با مشارکت بسیج

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در یک سال گذشته بسیج با مشارکت دولت، آب‌رسانی به دو هزار و ۶۰۰ روستا، ساخت مسکن برای ۱۲ هزار نیازمند زیرپوشش کمیته امداد و آزادی ۱۴ هزار زندانی با کمک خیرین را محقق ساخته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سردار غلامرضا سلیمانی امروز در سفر یک‌روزه به قم به‌منظور دیدار با علما در دیدار با آیت‌الله حسین نوری همدانی اظهار داشت: در راستای گام دوم انقلاب اسلامی بسیج در تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب و رهنمون‌های علمای اسلام اقدامات ویژه‌ای در جهت جذب جوانان و حفظ اصول اصلی انقلاب و اسلام انجام داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در تلاش هستیم با نوسازی‌هایی که در بسیج انجام می‌شود جذب خوبی در بسیج جهت تحقق دغدغه‌های تربیتی رهبر معظم انقلاب داشته باشیم، گفت: هر سال  یک میلیون نفر در پایگاه‌های مقاومت بسیج جذب می‌شوند.

سلیمانی تصریح کرد:۵۸ هزار پایگاه مقاومت بسیج در سراسر کشور در حال فعالیت است که ۷۳ درصد این پایگاه‌های بسیج در مساجد مستقر هستند و محوریت فعالیت بسیج فرهنگی است.

وی با اشاره به موفقیت‌های بسیج در عرصه فرهنگی اضافه کرد: در یک سال گذشته بیش از ۲۰ میلیون نفر از سراسر کشور مخاطب برنامه‌های تربیتی بسیج در راستای جهاد تبیین بوده‌اند.

سلیمانی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های بسیج جهاد خدمت به مردم از جمله مناطق محروم  است ادامه داد: در دولت سیزدهم همکاری بسیج در راستای محرومیت‌زدایی در کشور افزایش‌یافته است و خدمات زیادی به محرومان صورت پذیرفته است از جمله اینکه از سال گذشته تا امروز بسیج با مشارکت دولت، آب‌رسانی به دو هزار و ۶۰۰ روستا، ساخت مسکن برای ۱۲ هزار نیازمند زیرپوشش کمیته امداد و آزادی ۱۴ هزار زندانی با کمک خیرین  را محقق ساخته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ساخت جاده‌های روستایی، ساخت پل‌‌، ایجاد اشتغال و رفع موانع از صنایع کوچک و متوسط، کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان را از دیگر برنامه‌های مشارکتی بسیج و دولت دانست.

سلیمانی با اشاره به دستور امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین، هفته بسیج را عید دانسته و گفت: خدمت به مردم برای بسیج افتخار است و بسیج همواره کنار مردم خواهد بود.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46061
اخبار مرتبط

نظرات شما