رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

کارنامه بسیج در خدمت به مناطق محروم درخشان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بسیج در جهاد خدمت توانسته در ریشه‌کن‌کردن کرونا یک کارنامه‌ درخشانی را از خود به جا بگذارد، گفت: بسیج توانسته در مناطق محروم و برای قشرهای کم‌برخوردار خدمات فراوانی را ارائه دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار غلامرضا سلیمانی در سفر به قم  و در دیدار با آیت‌الله جعفر سبحانی که در دفتر این مرجع تقلید شیعیان برگزار شد اظهار داشت: تشکلات بسیج  با تدابیر امام خمینی (ره) و آموزه‌های علما در بار شد، بسیج سال‌هاست که در تلاش و مجاهدت و خدمت به مردم است و توانسته در مناطق محروم و برای قشرهای کم‌برخوردار برنامه‌ها و خدمات فراوانی را ارائه دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: تشکیلات بسیج باتربیت جوانان مؤمن انقلابی در تلاش است در زمانی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیاز داشت پای‌کار بیایند. 

وی با بیان اینکه رویکردهایی‌ بسیج در جهت جهاد تبیین، امیدآفرینی و مؤمن خدمت است، گفت: در سال جاری  انتخابات بزرگی را  پیشرو داریم بسیج مردمی هم در دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در این انتخابات بزرگ برنامه‌های وسیعی را پیش‌بینی کرده است.

سلیمانی با بیان اینکه روشنگری برای بسیجیان و آحاد جامعه جزو برنامه‌های بسیج بوده و خواهد بود، خاطرنشان کرد: بسیج در جهاد خدمت توانسته در ریشه‌کن‌کردن کرونا یک کارنامه‌ درخشانی را از خود به جا بگذارد.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46065
اخبار مرتبط

نظرات شما