رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

رویکرد بسیج متعالی و نشئت‌گرفته از آموزه‌های دینی است

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رویکردهای اجرایی بسیج متعالی و نشئت‌گرفته از آموزه‌های دینی است که از جمله اینها رویکرد جهاد تبیین، جهاد خدمت و امید آفرینی در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله حسینی بوشهری در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج مایه افتخار کشور است که با همراهی روحانیت نقش مهمی در برابر تبلیغات دشمن که سعی بر ایجاد ناامیدی دارند داشته است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  ادامه داد: رویکردهای اجرایی بسیج متعالی و نشئت‌گرفته از آموزه‌های دینی است که از جمله اینها رویکرد جهاد تبیین، جهاد خدمت و امید آفرینی در جامعه است.

وی با بیان اینکه بسیج در دوران جنگ کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت  افزود: بسیج همچنان در عرصه‌های مختلف فعال است و بعد از جنگ نیز  باغیرت ملی و دینی خود باعث رویش‌ها و خدمات جدیدی در کشور شد.

حسینی بوشهری با بیان اینکه خدمات بسیج در مشکلات و تنگ ناها به مردم فعال شد تصریح کرد:  بسیج با حضور جهادی در مناطق دوردست مردم را به آینده امیدوار نگه می‌دارد، و این خدمات قابل‌تقدیر است.

وی با اشاره به تبلیغات رسانه‌های دشمن و تزریق یاس و تا امیدی بین مردم، گفت: می‌توانیم با اقدامات به‌موقع و کمک به مردم بیشتر از قبل روح امید آفرینی را در جامعه زنده  و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود:  بسیج باید برنامه‌های جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی بسیج خود را ادامه دهد؛ زیرا با اجرای این قبیل طرح‌ها و حفظ آمادگی‌ها است که روح امید و نشاط را در جامعه جاری شود.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46066
اخبار مرتبط

نظرات شما