سرمربی آناصنعت قم:

باید به بازیکنان کنونی تیم خود اتکا کنیم

سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری آناصنعت پاسارگاد قم گفت: شرایط باشگاه در نیم‌فصل به‌گونه‌ای نیست که بتوانیم بازیکن شاخص جدیدی جذب نماییم و در نهایت باید به بازیکنان کنونی تیم خود اتکا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا » حسین صبوری سرمربی تیم فوتسال آناصنعت قم اظهار داشت: شرایط باشگاه آناصنعت قم در نیم‌فصل طوری بود که باید فعلا روی داشته‌های خود تکیه کنیم و از بازیکنان کنونی و نفرات تیم های پایه برای نیم‌فصل‌دوم استفاده خواهیم کرد. در حال حاضر بازیکنانی از تیم‌های پایه در تمرینات تیم آناصنعت قم حضور دارند.

وی بیان کرد: از نتایج کسب شده تیم در نیم‌فصل‌اول با توجه به شرایط و داشته‌های خود رضایت داریم و با وجودی که شایسته کسب امتیازات بیشتری بودیم در نهایت در جایگاه هفتم قرار گرفتیم.

وی ابراز داشت: در بررسی عملکرد تیم آناصنعت قم باید شرایط مختلف از جمله داشته‌های ما در موضوع بازیکن و اوضاع مالی تیم در نظر گرفته شود.

صبوری بیان کرد: با شرایطی که در نیم‌فصل‌اول داشتیم موفق شدیم تیم‌های صدرنشین گیتی‌پسند اصفهان و مس‌سونگون را در خانه متوقف کنیم و پیروزی‌های خوبی برابر سن‌ایچ ساوه،‌کراپ الوند و فولاد زرند در خانه داشته باشیم.

وی وجود تماشاگران پر شور قمی در سالن ورزشی شهید حیدریان برای تشویق تیم آناصنعت قم را در کسب نتایج موفق در خانه اثرگذار توصیف کرد و افزود: پس از چند سال دوری هواداران از ورزشگاه‌ها به دلیل مسایلی چون شیوع کرونا، امسال شاهد بودیم که هواداران ما تنور لیگ را داغ کردند و در بازی‌های‌خانگی به تیم آناصنعت قم انرژی و امید می‌دهند.

سرمربی آناصنعت قم ادامه داد: سالن شهیدحیدریان در همه بازی‌های خانگی لبریز از جمعیت بود و ما به وجود این تماشاگران دلگرم هستیم.

وی بر نیاز باشگاه آناصنعت قم به حمایت از سوی استانداری تاکید کرد و گفت: احساس می‌شود باشگاه آن‌طور که باید از سوی استان حمایت نشده و نباید باشگاهی که خصوصی است و دستش در جیب دولت نیست را تنها بگذاریم و بخواهیم همه کارها را خودش انجام دهد.

صبوری بیان کرد: در نیم‌فصل‌دوم در بازی‌های خانگی امیدواری زیادی به کسب نتایج درخشان داریم و امیدوارم باشگاه از تیم ما و بازیکنان و کادر حمایت کند و مطالبات آنها پرداخت شود تا انگیزه در تیم حفظ شود چرا که انگیزه همان سلاحی است که به ما کمک کرد در بازی با مس‌سونگون و گیتی‌پسند امتیاز بگیریم.

آناصنعت پاسارگاد قم در پایان نیم‌فصل‌اول مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با کسب ۲۰ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

این تیم در آغاز نیم‌فصل‌دوم روز جمعه هفته جاری در ساوه میهمان تیم سن‌ایچ این شهر است.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/46311
اخبار مرتبط

نظرات شما