نماینده مردم قم در مجلس:

حمایت ورزشکاران ایران به مردم فلسطین انگیزه داد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشکاران ایران به ملت فلسطین انگیزه دادند کار ورزشکاران ایرانی در میدان‌های ورزشی حمایت از ملت مظلوم فلسطین است و در مقابل نماینده‌های رژیم اشغالگر قدس بازی نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» احمد امیرآبادی فراهانی در مراسم تجلیل از قهرمانان و‌ ملی‌پوشان رشته‌های رزمی قم که عصر امروز در سالن همایش‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: قلب انسان از جنایات رژیم صهیونیستی به درد می‌آید ۷۵ سال است ملت فلسطین زیر ظلم و ستم هستند اقدامات امروز فلسطین و عملیات طوفان الاقصی بغض خفته‌ای بود که سال‌ها روی قلب فلسطینی‌ها سنگینی می‌کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یک‌زمان ملت فلسطین با سنگ مبارزه می‌کردند؛ اما رفته‌رفته در مقابل رژیم غاصب اسرائیل مسلح شدند در این مدت هم خود ملت فلسطین تلاش کردند هم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای زیادی انجام شد.

امیرآبادی گفت: ورزشکاران ایران به ملت فلسطین انگیزه دادند کار ورزشکاران ایرانی در میدان‌های ورزشی حمایت از ملت مظلوم فلسطین بود، سخت است یک جوان‌سال‌ها راه باشگاه را برود و تلاش شبانه‌روزی داشته باشد و به مسابقات بین‌المللی راه پیدا کند وقتی در مقابل نماینده رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد از مسابقه انصراف می‌دهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راه ورزشکاران ایرانی همان چیزی است که باعث شد امام حسین علیه‌السلام تمام زندگی خود را به صحرای کربلا برده و قربانی کند و آن یک هدف والا بود.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران ایرانی معتقد هستند رژیم صهیونیستی کشوری را غصب کرده و ملت آن کشور را آواره کرده و حاضر نیستند با نماینده چنین رژیمی مسابقه دهند این ایستادگی مقابل ظلم و ستم الگو گرفته از امام حسین علیه‌السلام است.

امیرآبادی تأکید کرد: دلایل بزرگ‌تر از دلایل مادی باید متصور باشد که یک جوان و نوجوان ورزشکار از همه خواسته‌های خود بگذرد این گذشت، مردانگی، شجاعت و دفاع از حق و مظلوم دارای ارزش است، ورزشکارانی که در مقابل رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند؛ اما با آن‌ها بازی نمی‌کنند قهرمانان اصلی این ملت هستند.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک ابعاد این عملیات را متوجه خواهید شد امروز نمی‌توان همه زوایا را گفت، برخی از خطرات کنار ملت ایران بود و اسرائیل سال‌ها به ملت ایران ظلم کرد ترور شهدای هسته‌ای از جمله شهید فخری‌زاده و شهید سلیمانی به دست رژیم غاصب اسرائیل انجام شد.

وی با بیان اینکه همه ملت‌ها از منافع ملی خود دفاع می‌کنند، گفت: رژیم صهیونیستی تا آذربایجان حضور پیدا کرده و امکانات آورده بودند؛ اما بعد از عملیات طوفان الاقصی امکانات خود را به سمت اسرائیل بازگرداند واقعیت‌هایی که بعدها مشخص خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای اسرائیل سخت بود که یک گروه مقاومت تا عمق خاک اشغال شده برود و نیمه‌شب از تونل‌ها وارد منزل عالی‌رتبه‌ترین فرماندهان ارتش اسرائیل شوند و آنها را به اسارت ببرند؛ زیرا اینها مدعی هستند که قوی‌ترین ارتش را دارند زیرا غیرنظامی در اسرائیل نداریم همه اسرائیلی‌ها باید بعد از یک سن حتماً وارد ارتش شوند.

امیرآبادی گفت: بعد از جنایت حمله  به بیمارستان المعمدانی رژیم صهیونیستی باید بی‌شرف باشد که بگویند که کار خودشان بود این نوع امکانات نظامی که روی بیمارستان ریخته شد در اختیار حماس نیست؛ بلکه بمب‌هایی است که فقط دست آمریکا است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همه قدرت‌های اروپایی و آمریکا در تل‌آویو حضور پیدا کردند و از جنایات رژیم اشغالگر قدس حمایت کردند اما دولت‌های اسلامی انسجام کمتری دارند.

نقشه دشمنان این بود که به دست مسلمانان مسلمان‌کشی رخ دهد هدف داعش ملت ایران بود که نیروهای مقاومت مانع شدند، باید با وحدت کشور را بسازیم و انواع سلاح‌ها را بسازیم الحمدلله نیروهای نظامی ما قوی هستند و مقابل دشمن ایستاده‌اند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46417
اخبار مرتبط

نظرات شما