فوتسال امیدهای کشور؛

جدال آناصنعت و مس‌سونگون بر سر قهرمانی

روز دوم مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور که در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود با پیروزی تیم‌های مس‌سونگون و آناصنعت قم همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» فوتسالیست‌های امید آناصنعت پاسارگاد قم در دومین مسابقه از مرحله نهایی فوتسال امیدهای کشور در سالن شهید حیدریان برابر گیل پارس رشت با گل‌های سوران بالکانه و حمزه صدیق پور به برتری دو بر یک رسیدند.

 در دیدار نخست این رقابت‌ها تیم‌های مس‌سونگون و استعدادهای درخشان مشهد برابر هم صف‌آرایی کردند که در پایان، مس‌سونگون با گل‌های جواد اصلانی و مهدی قویدل در مقابل تک گل امیرحسین یزدان‌فر بازیکن استعدادهای درخشان به برتری دو بر یک‌دست یافت.

 این مسابقات از روز دوشنبه هفته جاری در قم آغاز شده است و تیم‌های آناصنعت قم، گیل پارس رشت، مس‌سونگون و استعدادهای درخشان مشهد طی سه روز متوالی به‌صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

 هم اکنون در جدول رده‌بندی مسابقات، تیم‌های مس‌سونگون و آنا صنعت ۶ امتیازی هستند؛ اما مس به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد. این دو تیم فردا آخرین رقابت مسابقات را برگزار می‌کنند تا قهرمان مشخص شود.

 شامگاه چهارشنبه هفته جاری جام قهرمانی به تیم برتر این مرحله که بیشترین امتیازات را کسب کند اعطا خواهد شد.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/46565
اخبار مرتبط

نظرات شما