لیگ برتر بدمینتون؛

شکست فرهمند قم مقابل پرتو نیرو مشهد

دیدار تیم‌های فرهمند قم و پرتو نیرو مشهد در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر بدمینتون با شکست خانگی فرهمند همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» دیدار تیم‌های فرهمند قم و پرتو نیرو مشهد سه‌شنبه‌شب در سالن ورزشی مرحوم فرهمند موحد قم برگزار شد و در پایان تیم پرتو نیرو با نتیجه پنج بر صفر فرهمند قم را شکست داد.

 بازی یک‌نفره اول این رقابت بین امیر پرهام اقتداری فر از فرهمند قم و محمدمتین قاسمی از مشهد برگزار شد که این دیدار را قاسمی با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه داد.

 بازی یک‌نفره دوم بین یک‌نفره دوم مهدیار اصغری از قم و محمد زرچی از مشهد برگزار شد که نماینده مشهد دو بر صفر برنده شد.

 در نخستین دیدار دونفره این رقابت، امیرمحمد پاک‌نژاد و محمدمهدی کنعانی از فرهمند قم و محمد زرچی و محمدجواد غریب از پرتو نیرو مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار را مشهدی‌ها دو بر صفر بردند.

 در رقابت دونفره دوم این بازی، امیر پرهام اقتداری فر و متین مطیع از فرهمند قم در برابر سینا سالاری و عارف خادم رضوی از پرتو نیرو مشهد قرار گرفتند که این دیدار را بازیکنان تیم مشهد دو بر صفر بردند.

 در آخرین دیدار و رقابت یک‌نفره سوم، محمد پرهام فراهانی از قم نتیجه را دو بر صفر به سینا سالاری از مشهد واگذار کرد.

 فرهمند قم در رقابت‌های امسال لیگ برتر بدمینتون با ترکیب کاملاً بومی متشکل از بازیکنان رده‌های سنی پایه خود شرکت کرده بود و تاکنون همه دیدارهای خود را واگذار کرده است.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/46670
اخبار مرتبط

نظرات شما