لیگ برتر فوتسال؛

پیروزی پرگل آناصنعت قم مقابل فرش‌آرا مشهد

تیم آناصنعت پاسارگاد قم از چارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال با حساب پنج بر یک برابر فرش‌آرا مشهد به پیروزی دست‌یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» دیدار دو تیم آناصنعت پاسارگاد قم و فرش‌آرا مشهد از چارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر جمعه در سالن ورزشی مریم قم برگزار شد که تیم آناصنعت با حساب پنج بر یک برابر فرش‌آرا به پیروزی دست‌یافت.

 نیمه اول این دیدار با بازی هجومی آناصنعت همراه بود و این تیم با نتیجه سه بر صفر پیروز شد. امیرحمزه صدیق پور، محمد ارجمندزاده و فردین قاسمی در این نیمه برای آناصنعت گلزنی کردند.

 در نیمه دوم نیز توپ و میدان در دست آناصنعت بود و صدیق پور دو گل دیگر برای آناصنعت به ثمر رساند. تک گل فرش‌آرا نیز توسط محسن احمدی به ثمر رسید.

 از این دیدار نزدیک به ۵۰۰ نفر تماشاگر دیدن کردند این در حالی بود که دیدارهای گذشته خانگی آناصنعت در سالن ۲ هزارنفری شهید حیدریان قم برگزار می‌شد؛ اما به دلیل برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور دیدار امروز به سالن کوچک‌تر مریم قم منتقل شد.

 آناصنعت با پیروزی در این دیدار با ۲۷ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت و جایگاه فرش‌آرا نیز با ۳۰ امتیاز در رده چهارم بدون تغییر ماند.

 در هفته هجدهم روز جمعه آینده آناصنعت در قم میزبان ایرالکو اراک است و فرش‌آرا در مشهد با پوشاک حافظ ساری دیدار می‌کند.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/46836
اخبار مرتبط

نظرات شما