سرپرست هیئت کشتی استان قم:

توسعه زیرساخت‌ها مأموریتم در کشتی قم است

سرپرست هیئت کشتی استان قم گفت: رئیس فدراسیون کشتی تأکید داشت که اهتمام ویژه‌ای بر روی توسعه زیرساخت‌ها، برگزاری مسابقات و همچنین اردوهای تیم‌های ملی داشته باشیم و به همین منظور نیز اقدامات لازم انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» علی عبدی سرپرست هیئت کشتی استان قم با اشاره به برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور به میزبانی استان قم اظهار داشت: برگزاری این رقابت‌ها برکات زیادی برای کشتی استان قم داشت، اولین اینکه حضور قهرمانان کشتی کشور و برگزاری مسابقات ملی در قم باعث می‌شود که جمعیت زیادی به کشتی روی بیاورند.

وی با اشاره به اختصاص فضاهای بیشتر تمرینی برای کشتی بیان داشت: حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار قم و رئیس فدراسیون کشتی در سالن رقابت‌ها توجه مسئولان را به کشتی قم معطوف کرد و دیروز پیگیری‌های لازم به جهت تکمیل سالن ۴۵۰۰ نفری که نیاز مبرم ورزش استان است به انجام رسید. همچنین رایزنی‌ها به‌منظور در اختیار گذاشتن فضاهای بیشتر تمرینی برای کشتی به عمل آمد.

عبدی گفت: روزی که به هیئت کشتی قم آمدم، رئیس فدراسیون کشتی تأکید داشت که اهتمام ویژه‌ای بر روی توسعه زیرساخت‌ها، برگزاری مسابقات و همچنین اردوهای تیم‌های ملی داشته باشیم و به همین منظور نیز اقدامات لازم انجام شده و ما میزبان رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان و بزرگسالان بودیم.

 سرپرست هیئت کشتی استان قم با اشاره به سالن‌های اختصاص‌یافته به کشتی عنوان داشت: با پیگیری‌های رئیس فدراسیون کشتی، یک سالن از شهرداری به ما داده شد ولی ۲ باشگاه جوابگوی استان قم نیست و ما اگر بخواهیم در کورس رقابت با استان‌های خوزستان، فارس و مازندران که از امکانات و فضاهای بسیار بیشتری بهره می‌برند باشیم، نیاز داریم که زیرساخت‌ها و سالن‌های تمرینی خود را بالا ببریم.

وی افزود: واقعاً برای استانی که بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد، ۲ باشگاه کشتی کم است و به همین دلیل از استانداری، شهرداری و سایر نهادها و سازمان‌ها می‌خواهیم که سالن‌های خود را در اختیار ما بگذارند تا پس از تجهیز تمرینات کشتی را در آن برگزار کنیم و هدف از حضور بنده در هیئت کشتی نیز توسعه و رشد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از جمله افزایش باشگاه‌ها و برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی برای مربیان است.

عبدی با اشاره به وجود استعدادهای کشتی در قم خاطرنشان کرد: استعدادهای بسیار خوبی در کشتی استان قم چه در رشته‌فرنگی و چه در رشته آزاد وجود دارد و حضورم در کشتی قم نیز تنها برای خدمتگزاری و رشد و گسترش کشتی در قم است، اگر سایر نهادها و دستگاه‌ها همکاری لازم را با ما داشته باشند، هیئت کشتی استان نیز به جد پیگیر تجهیز و راه‌اندازی باشگاه‌های کشتی است و ما حداقل ۵ سالن کشتی دیگر نیاز داریم و هدفمان ارتقای جمعیت ۳ هزارنفری کشتی استان به ۸ هزار نفر است که امیدوارم به‌زودی محقق شود.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/46887
اخبار مرتبط

نظرات شما