استعفا را از رسانه‌ها شنیدیم؛

انشالله مشکلات یحیی را حل می‌کنیم

رضا درویش می‌گوید که یحیی گل‌محمدی لیست مورد نظرش را به باشگاه ارائه داده است و انشالله ظرف فردا و پس فردا جلسه خواهیم گذاشت تا اگر بتوانیم مشکلات یحیی گل‌محمدی و تیم را حل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» رضا درویش در آخرین دقایق برنامه فوتبال برتر روی آنتن زنده این برنامه حضور یافت و با اشاره به استعفای یحیی گل‌محمدی در ابتدا گفت: ما هم عین شما از رسانه متوجه شدیم که آقای گل‌محمدی استعفا داده، اعلام کردیم با استعفای او موافقت نداریم، حتماً باید بیایند و صحبت کنیم و ببینیم مشکلات چیست و انشالله اگر بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

 وی در پاسخ به این سؤال که آیا استعفای کتبی را دریافت کرده؛ بیان داشت: هیچ نامه رسمی نبوده و ما از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم.

مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به تلاش برای جلوگیری از جدایی گل‌محمدی تصریح کرد: بعد از بازی نتوانستیم صحبت کنیم و انشالله ظرف فردا و پس‌فردا جلسه خواهیم گذاشت تا اگر بتوانیم مشکلات یحیی و تیم را حل می‌کنیم.

 وی در مورد فسخ دو ماه پیش یحیی گفت: فسخ قرارداد شرایطی دارد و باید کارهایی انجام بدهید؛ ایشان نامه دادند که اگر شرایط مهیا نباشد، فسخ می‌کنم و خدا را شکر این موارد حل شد.

 رضا درویش با اشاره به ارائه لیست توسط یحیی گفت: دو روز پیش بازیکنان موردنظر خودشان را اعلام کردند و این را رسماً نوشتند. شاید بعد از بازی هیجانی چیزی بود که این مصاحبه را کردند.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/46888
اخبار مرتبط

نظرات شما