هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال؛

دل‌سوختگان همچنان روی مدار پیروزی

تیم فوتسال دل‌سوختگان اهل‌بیت (ع) نماینده فوتسال قم در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر پنجشنبه با نتیجه ۳ بر ۲ تیم شهروند ساری را شکست داد تا روند پیروزی‌های این تیم در بازی‌های خانگی حفظ شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» تیم فوتسال دل‌سوختگان اهل‌بیت (ع) نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر پنجشنبه در چارچوب هفته ششم این رقابت‌ها در ورزشگاه شهید حیدریان میزبان تیم شهروند ساری بود.

 نماینده قم در یک بازی نمایشی توانست تیم شهروند ساری را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد تا روند شکست‌ناپذیری این تیم در بازی‌های داخل خانه حفظ شود.

 محمدمعین میرزا حسینی، محسن سابقی و وحید صیدی برای دل‌سوختگان، ابوالفضل افضلی و احمد خزر برای تیم شهروند ساری گل‌زنی کردند.

https://varzesheparsi.ir/

 یکی از نکات جالب این دیدار حضور رامین طالبی مربی تیم شهروند ساری در قم بود، طالبی فصل گذشته دستیار فرهاد کشاورز در تیم آناصنعت قم بود که توانستند نماینده لیگ‌برتری قم را با دست‌خالی در لیگ حفظ کنند.

https://varzesheparsi.ir/

تیم فوتسال دل‌سوختگان اهل‌بیت (ع) تا پایان هفته ششم با کسب ۱۱ امتیاز در رده سوم جدول ایستاده است و هفته آینده در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور مهمان تیم آیندگان امیدیه خواهد بود.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/46969
اخبار مرتبط

نظرات شما