سرمربی آناصنعت قم:

بخشی از مطالبات بازیکنان تیم فوتسال آناصنعت قم پرداخت می‌شود

سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری آناصنعت پاسارگاد قم گفت: بخشی از مطالبات بازیکنان این تیم با وعده‌ای که مدیران باشگاه داده‌اند به‌زودی پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، حسین صبوری اظهار داشت: جلسه‌ای با حضور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه با مدیر و سرمربی تیم آناصنعت قم اوایل هفته برگزار و مشکلات تیم بررسی شده و آنان قول داده‌اند ظرف چندروزه آینده مشکلات را برطرف کنند.
وی ادامه داد: مطالبات کادر فنی و بازیکنان آنا صنعت قم هنوز پرداخت نشده؛ ولی صحبت‌های مسئولان باشگاه را مثبت قلمداد کرده و امیدواریم وعده پرداخت بخشی از مطالبات تا هفته آینده محقق شود.
صبوری با اشاره به دیدار روز جمعه گذشته و شکست تیمش برابر ایرالکو اراک در بازی خانگی ابراز داشت: در لیگ برتر امسال همه تیم‌ها برنامه‌ریزی دارند و ایرالکو باتوجه‌به شرایط جدولی نیاز به این سه امتیاز داشت و بازیکنان آن تیم دوندگی زیادی در بازی داشتند و ما هم دوندگی زیادی داشتیم؛ ولی توپ‌های بازیکنان ما گل نشد.
وی همچنین با اشاره به دیدار روز جمعه هفته جاری تیمش برابر پوشاک حافظ ساری ابراز داشت: باتوجه‌به شرایطی که زمین‌بازی در ساری دارد و سالن تیم میزبان کوچک است ما نیز در هفته جاری در تمرینات اقدام به شبیه‌سازی بازی در شرایط زمین ساری را کردیم.
سرمربی آناصنعت قم ادامه داد: تیم ساری هم هفته قبل تغییر مالکیت باشگاه پیدا کرده و بازیکنان آن تیم شارژ مالی شدند و در مشهد نتیجه خوبی مقابل میزبانشان شهرآرا گرفتند و شرایط مناسبی دارند.
وی ادامه داد: آنا صنعت هم تیمی است که با برنامه بازی می‌کند و تمرینات خوبی در طول هفته جاری انجام داده‌ایم و امیدواریم بازی مناسبی انجام دهیم البته بازی در زمین حریف که تماشاگران زیادی دارد، سختی‌هایی برای ما دارد.
وی یادآور شد: علیرضا وفایی بازیکن باتجربه تیم ما با وجودی که مصدومیت داشت هفته گذشته مقابل ایرالکو بازی کرد.
صبوری ادامه داد: وفایی برای بازی جمعه پیش رو در ترکیب تیم آنا صنعت خواهد بود و امیدواریم مصدومیت او کامل برطرف گردد چرا که مهره ارزشمندی برای تیم ما برشمرده می‌شود.
وی افزود: در بازی مقابل پوشاک حافظ ساری، فردین قاسمی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.
سرمربی آناصنعت قم جمعه گذشته پس از باخت خانگی تیمش مقابل تیم انتهای جدولی ایرالکو اراک گفته بود که متأسفانه تیم ما حال‌وروز خوبی ندارد و در مورد پرداخت‌ها از سوی مدیریت باشگاه وعده‌ووعید دریافت می‌کنیم.
وی افزوده بود: درحالی‌که لیگ برتر فوتسال چند هفته دیگر پایان می‌یابد بالای ۷۰ درصد رقم قراردادهای بازیکنان و کادر فنی تیم آنا صنعت پرداخت نشده است.
دیدار تیم‌های پوشاک حافظ ساری و آناصنعت پاسارگاد قم از چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور جمعه هفته جاری در ساری برگزار می‌شود.
آناصنعت قم هم اکنون با ۲۷ امتیاز در رده هفتم جدول و پوشاک حافظ نیز با هفت امتیاز در رده چهاردهم و پایانی جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47042
اخبار مرتبط

نظرات شما