هفته نوزدهم لیگ دسته یک والیبال کشور؛

شکست کریمه در دیداری نفس‌گیر مقابل صنعت‌گران

تیم مقاومت کریمه قم در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ دسته یک والیبال کشور، دیدار خانگی خود مقابل صنعت‌گران امید تهران را با شکست پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» دیدار دو تیم والیبال مقاومت کریمه قم و صنعت‌گران تهران در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ دسته یک والیبال کشور عصر جمعه در سالن ورزشی شهدای دروازه ری قم برگزار شد و تیم صنعت‌گران امید تهران با حساب سه بر دو میزبانش کریمه قم را شکست دهد.

 صنعت‌گران تهران ست‌های اول، سوم و پنجم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۳ به سود خود خاتمه داد. تیم مقاومت کریمه قم نیز ست‌های دوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۹ به سود خود تمام کرد.

 نزدیک به ۵۰۰ تماشاگر از این دیدار دیدن کردند.

 در جدول رده‌بندی رقابت‌های گروه A لیگ دسته اول والیبال کشور تیم صنعتگران امید تهران با ۱۲ برد و ۳۳ امتیاز در رده چهارم و تیم مقاومت کریمه قم با هفت برد و ۲۳ امتیاز در رده هشتم قرار دارند.

 تیم‌های آکادمی قهرمانی گل‌گهر سیرجان، کاسپین پره‌سر گیلان، مس کرمان، توپکا بابلسر، مس شهربابک، نام‌آوران تنکابن، صنعت‌گران امید، نیروی زمینی، مس سونگون، مهرگان نور، مقاومت کریمه قم و شهرداری شهر قدس در گروه A این رقابت‌ها برای چهار سهمیه مرحله پلی‌آف رقابت می‌کنند.

 مسابقات دور مقدماتی به‌صورت رفت‌وبرگشت انجام می‌شود و در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف و حذفی صعود می‌کنند. مراحل پلی‌آف لیگ دسته یک مردان به‌صورت دو برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

 دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ دسته یک مردان سال ۱۴۰۲ نیز به‌صورت تک مسابقه است که قهرمان و نایب‌قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در لیگ برتر والیبال سال ۱۴۰۳ را به دست خواهند آورد.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/47094
اخبار مرتبط

نظرات شما