لیگ برتر فوتسال؛

تساوی آناصنعت مقابل شهرداری ساوه

تیم آناصنعت پاسارگاد قم در چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور عصر جمعه برابر شهرداری ساوه در خانه با نتیجه تساوی متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» دیدار دو تیم آناصنعت پاسارگاد قم و شهرداری ساوه در چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در سالن ورزشی ۲ هزارنفری شهید حیدریان قم برگزار شد که در پایان نتیجه با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت.

 نیمه اول این دیدار با حاکمیت تیم میزبان همراه بود و موفق شد با تک گل علیرضا وفایی با پیروزی یک بر صفر به رختکن برود.

 در نیمه دوم این دیدار تیم آناصنعت سعی در حفظ نتیجه داشت و به دفاع منطقی و استفاده از ضد حمله‌ها روی آورد تا این که در اواسط این نیمه توسط فردین معصومی به گل دوم دست‌یافت اما ۲ دقیقه بعد تیم میهمان توسط امیرحسین غلامی به گل اول خود دست‌یافت و بعدازاین گل، حملات پر تعداد شهرداری ساوه، آنا صنعت قم را به لاک دفاعی برد.

 تیم شهرداری در فاصله چهار دقیقه مانده به پایان بازی اقدام به پاورپلی کرد و این کار نتیجه داد و این تیم ۲ دقیقه مانده به پایان بازی توسط سیدامیرحسین ابطحی به گل تساوی رسید.

 وقوع یک صحنه مشکوک به پنالتی به سود تیم میزبان در دقیقه پایان بازی و عدم اعلام پنالتی توسط داور، جو سالن را به جنجال کشاند و تماشاگران قمی به‌شدت علیه تیم داوری شعار دادند.

 رضا کیامنش، صادق محمدی، مجتبی بختیاریان و علی اسماعیل سزاری تیم داوری این دیدار را تشکیل می‌دادند.

 این دیدار را نزدیک به ۲ هزار نفر تماشاگر دیدن کردند.

 آناصنعت با تساوی در این دیدار با ۳۱ امتیاز در جایگاه چهارم جدول باقی ماند و شهرداری ساوه نیز با ۲۳ امتیاز در رده دهم لیگ برتر فوتسال قرار گرفت.

 در هفته بیست و یکم، روز پنجشنبه آینده میهمان تیم رده دومی مس سونگون است و شهرداری ساوه نیز میزبان تیم قعر جدولی پوشاک حافظ ساری خواهد بود.

آناصنعت

باشگاه آناصنعت قم در بین دونیمه دیدار تیم خود با شهرداری ساوه از مسلم اولاد قباد، فوتسالیست سابق باشگاه‌های قمی لیگ برتر تجلیل به عمل آورد.

این فوتسالیست ۲۷ساله در سال‌های اخیر به همراه تیم ملی ایران تا فینال جام ملت‌های ۲۰۲۲ آسیا در کشور کویت پیش رفت و توانست در این رقابت‌ها ۵ گل به ثمر برساند.

وی هم اکنون در کنار حسین طیبی و سالار آقاپور دیگر بازیکنان تیم ملی کشورمان عضو تیم پالما اسپانیا است.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/47215
اخبار مرتبط

نظرات شما