فرمانده سپاه قم:

شهادت رزمندگان خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند

فرمانده سپاه قم گفت: جبهه مقاومت و رزمندگان این جبهه بسیار گسترده‌تر از آن است که با شهادت تعدادی از رزمندگان اسلام خللی به آن وارد شود، پاسداران سپاه اسلام برای حضور در خط مقدم از هم سبقت می‌گیرند.

​​​​سردار محمدرضا موحد در حاشیه برگزاری مراسم تشییع پیکر دو شهید قمی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به دمشق با اشاره به حضور گسترده مردم قم در هوای بارانی در این مراسم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: این سیل جمعیت با این حضور خود آمده‌اند اعلام کنند که ما از این شهادت‌ها نمی‌ترسیم؛ بلکه شهادت یکی از آرزوهای ما است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام قم ادامه داد: دشمن ما در غفلت و نادانی به سر می‌برد و نمی‌داند این شهادت‌ها باعث سرعت پیشرفت انقلاب اسلامی، گسترش مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان از قشرهای مختلف در تشییع شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی حضور پیدا می‌کنند تا اعلام کنند که راه شهدا ادامه دارد همان‌طور که همین شهدا قبلاً در تشییع شهدای دیگر حضور داشتند و از همین راه بود که مسیر خود را پیدا کردند.

موحد در پاسخ به این سؤال که باتوجه‌به حادثه تروریستی کرمان که در تجمع مردم در سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی رخداد چرا مجدداً مردم با این شور و حال در تشییع شهدا شرکت می‌کنند آیا ترسی از حادثه‌ای ندارند؟ گفت: دشمنان هنوز ملت ما را خوب نشناخته‌اند؛ اما امام‌ خمینی (ره) سال‌ها پیش ملت ما را خوب شناخته بود که فرمودند «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شوند» یکی از نشانه‌های بیداری همین حضور مردم است.

فرمانده سپاه قم افزود: حتی بعد از حادثه تروریستی کرمان چند ساعت بعد مردم همان تجمع را با شور و حال بیشتری در همان محل برگزار کردند امروز هم مردم قم پای تابوت شهدا علاوه بر اعلام انزجار از وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند که از شهادت نمی‌ترسند و تا پای جان در راه این نظام و انقلاب ایستادگی می‌کنند.

موحد با اشاره به اینکه دشمن تصور نکند با شهادت تعدادی از نیروهای جبهه مقاومت کار برایش آسان می‌شود، بیان داشت: جبهه مقاومت و سربازان و رزمندگان این جبهه بسیار گسترده‌تر از آن است که با شهادت تعدادی از رزمندگان اسلام خللی در آن وارد شود، پاسداران سپاه اسلام برای حضور در خط مقدم جبهه از هم سبقت می‌گیرند.

وی اضافه کرد: روزانه مراجعه‌کنندگان زیادی داریم که درخواست حضور در جبهه‌های مقاومت و غزه را دارند جوانانی از اقشار مختلف که نظامی هم نیستند؛ اما تربیت‌یافته مکتب سیدالشهدا هستند، اما به حمدالله همان نیروهای غزه خودشان حریف رژیم صهیونیستی خواهند شد.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/47283
اخبار مرتبط

نظرات شما