مسابقات والیبال نوجوانان کشور؛

صعود ۸تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی

مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات والیبال پسران نوجوان زیر ۱۸ سال دسته یک کشور که به میزبانی قم با برگزاری هشت دیدار برگزار شد و تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات والیبال پسران نوجوان زیر ۱۸ سال دسته یک کشور از روز سه‌شنبه سوم بهمن در قم آغاز شده و تا ۱۱ بهمن‌ماه ادامه دارد که در روز ششم، هشت دیدار در قالب مرحله یک شانزدهم نهایی در سه سالن ورزشی شهدای دروازه ری و طاهریان قم برگزار شد.

 در پایان دیدارهای مرحله اول حذفی مسابقات تیم‌های آرتین تهران، سپاهان اصفهان، رازین پلیمر تهران، مس سونگون، مهرگان نور، شف هو تهران، افق قم و نیروی زمینی تهران موفق به صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

یک‌چهارم نهایی

 در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات، کریمه قم با شف هو تهران، مهرگان نور با آرتین تهران، سپاهان اصفهان با مس سونگون و نیروی زمینی تهران با رازین پلیمر تهران مصاف خواهند کرد.

 ۲۳ تیم لیگ دسته یک والیبال کشور در مسابقات والیبال قهرمانی پسران نوجوان زیر ۱۸ سال کشور در قم شرکت کرده‌اند و تیم‌ها در دور مقدماتی در سه گروه ۶ تیمی و یک گروه پنج‌تیمی با یکدیگر رقابت کردند و تیم‌های اول تا چهارم هر گروه راهی مرحله اول حذفی (یک شانزدهم نهایی) شدند.

 نتایج مسابقات روز ششم و مرحله یک شانزدهم‌نهایی که با میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت کریمه قم ترتیب یافته به شرح زیر است:

 سپاهان اصفهان سه – مقاومت ماکو صفر
مس سونگون سه – طلایی پوشان ورامین ۲
عقاب نهاجا تهران ۲ – شف هو تهران سه
کریمه قم سه – دورنالار ارومیه صفر
آرتین تهران سه – نام آوران تنکابن یک
رازین پلیمر تهران سه – مس کرمان صفر
ملوان تهران صفر – مهرگان نور سه
صنعتگران امید تهران یک – نیروی زمینی تهران سه




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/47358
اخبار مرتبط

نظرات شما