به میزبانی قم؛

چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی والیبال نوجوانان کشور مشخص شد

مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات والیبال پسران نوجوان زیر ۱۸ سال دسته یک کشور که به میزبانی قم در حال برگزاری است روز دوشنبه با برگزاری چهار دیدار پیگیری و تیم‌های راه‌یافته به مرحله سوم حذفی در نیمه‌نهایی مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از ایرنا این مسابقات از روز سه‌شنبه سوم بهمن در قم آغاز شده و تا ۱۱ بهمن‌ماه ادامه دارد و در روز هفتم، هشت دیدار در قالب مرحله یک شانزدهم نهایی در سالن ورزشی شهدای دروازه ری قم برگزار شد.

در دیدارهای برگزار شده مرحله یک‌چهارم نهایی دیدار تیم‌های مهرگان نور و آرتین تهران با نتیجه سه بر صفر به سود آرتین خاتمه یافت، سپاهان اصفهان سه بر صفر بر مس سونگون غلبه کرد، رازین پلیمر تهران سه بر یک موفق به شکست صنعتگران امید تهران شد و در آخرین دیدار تیم مقاومت کریمه به‌عنوان تیم میزبان مسابقات پذیرای تیم شف هوو تهران بود که با حساب سه بر صفر مغلوب شد.

در دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی و ماقبل فینال، فردا سه‌شنبه رازین پلیمر تهران با سپاهان اصفهان و آرتین تهران با شف هو تهران مصاف خواهند کرد.

۲۳ تیم لیگ دسته یک والیبال کشور در مسابقات والیبال قهرمانی پسران نوجوان زیر ۱۸ سال کشور در قم شرکت کردند و تیم‌ها در دور مقدماتی در سه گروه ۶ تیمی و یک گروه پنج‌تیمی با یکدیگر رقابت کردند و تیم‌های اول تا چهارم هر گروه راهی مرحله اول حذفی (یک شانزدهم نهایی) شدند.
این مسابقات شامگاه چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه با برگزاری دیدارهای فینال و رده بندی و مشخص شدن چهره تیم های اول تا چهارم به پایان می رسد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47374
اخبار مرتبط

نظرات شما