هفته بیستم و چهارم لیگ برتر فوتسال؛

باخت آناصنعت مقابل پالایش نفت بندرعباس

تیم آناصنعت پاسارگاد قم در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتسال عصر جمعه در خانه برابر پالایش نفت بندرعباس شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» دیدار دو تیم آناصنعت پاسارگاد قم و پالایش نفت بندرعباس که در چارچوب هفته بیستم و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال در سالن ورزشی ۲ هزارنفری شهید حیدریان قم برگزار شد با نتیجه چهار بر سه به سود پالایش نفت پایان یافت.

نیمه اول این دیدار با حملات پیاپی تیم آناصنعت قم آغاز شد و این تیم در دقیقه پنجم این نیمه توسط امیرحمزه صدیق زاده به گل دست‌یافت. پس از این گل تیم پالایش نفت بندرعباس حملات گسترده‌ای روی دروازه آناصنعت انجام داد و در نهایت در دقیقه ۱۰ نیمه اول روی اشتباه مدافعان توسط امیر خون جهان به گل دست‌یافت که حرکات غیراخلاقی گلزن پالایش نفت در برابر هواداران تیم میهمان باعث اعتراض شدید آن‌ها شد.

دقیقه ۱۵ نیمه اول بار دیگر با گلزنی آناصنعت قم همراه بود و این تیم طی یک ارسال از کرنر توسط علیرضا وفایی به گل دوم خود دست‌یافت.

امیر خون جهان در دقیقه ۱۸ نیمه اول گل دوم پالایش نفت را به ثمر رساند و نگذاشت تیم میزبان با پیروزی به رختکن برود و نیمه اول با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

در نیمه دوم این دیدار دو تیم بازی پایاپای و همراه بااحتیاط را انجام دادند و منتظر تک موقعیت‌ها برای گلزنی بودند. تیم پالایش نفت در دقیقه ۱۱ نیمه دوم روی یک ضد حمله توسط علی رستمی به گل سوم خود دست‌یافت. در دقیقه ۱۶ بازی روی یک ضربه ایستگاهی تیم میزبان موفق به گلزنی توسط فردین قاسمی شد و بازی را به‌تساوی کشاند.

سرانجام سروش احمدنیا گل چهارم تیم پالایش نفت بندرعباس را در دقیقه ۱۸ نیمه دوم روی غفلت هاشم فرج زاده و مجتبی نعمتی بازیکن و دروازه‌بان آناصنعت به ثمر رساند.

علی صانعی سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال و حسین شمس از پیشکسوتان فوتسال تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

میرهادی اسماعیلی، رضا ملکی، محمد غلامی و ولی‌الله رضایی تیم داوری این دیدار را تشکیل می‌دادند.

این دیدار را نزدیک به ۲ هزار نفر تماشاگر از نزدیک تماشا کردند.

آناصنعت با شکست در این دیدار با ۳۴ امتیاز در جایگاه ششم جدول و پالایش نفت بندرعباس نیز با ۳۶ امتیاز در رده چهارم لیگ برتر فوتسال قرار گرفتند.

در هفته بیست و پنجم، روز جمعه آینده، آناصنعت قم میهمان تیم کراپ الوند است و پالایش نفت بندرعباس نیز میزبان تیم پوشاک حافظ ساری خواهد بود.



انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/47629
اخبار مرتبط

نظرات شما