سرمربی پالایش نفت بندرعباس:

بازی مقابل هواداران پرشور قمی بسیار دشوار بود

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس گفت: پیش از بازی امروز می‌دانستیم تیم قم پرمهره و دارای بازیکنان جوان و باتجربه کنار یکدیگر است و بازی روبروی هواداران پرشور قمی بسیار دشوار بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» هادی بزوال عصر جمعه پس از پایان دیدار تیم‌های آناصنعت قم و پالایش نفت بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: سالن شهید حیدریان قم به لحاظ کف‌پوش به سالن بندرعباس بسیار شبیه است و امروز یک فینال در قم داشتیم و به بازیکنان خود تذکر داده بودیم که با تمام وجود می‌جنگیم و باید با حداکثر امتیاز قم را ترک کنیم.

 وی در مورد نحوه خوشحالی امیر خون جهان بازیکن تیمش پس از به ثمر رساندن گل اول پالایش نفت بندرعباس گفت: او خوشحالی خاص خود را دارد و روبروی دوربین می‌رود؛ اما قبلاً هم به خون جهان تذکر داده بودیم که در بیرون از بندرعباس تماشاگر حریف از حرکت او برداشت اشتباه می‌کند.

 وی ادامه داد: هواداران قمی امروز از شادی پس از گل خون جهان برداشت اشتباه کردند و با حرکت او هواداران قم تحریک شدند البته از نظر فنی او خوب بود و ضمن برگزاری یک بازی باکیفیت، ۲ گل هم به ثمر رساند.

 بزوال افزود: قولی که زمان بستن قرارداد در ابتدای فصل به مدیران باشگاه دادیم این بود که رتبه نیمه بالای جدول را به دست آوریم و لذا هر رتبه‌ای بالاتر از هفتم قابل‌تقدیر است.

 وی ادامه داد: بازیکنان جوانی نسبت به خیلی از تیم‌های لیگ برتر داریم و به لحاظ اتحادی که داریم و این که بازیکنان ما چند سال است کنار هم هستند برای فصل بعد برنامه‌ریزی داریم تا در یکی از رتبه‌های اول تا سوم قرار گیریم.

 حسین صبوری سرمربی آناصنعت قم پس از پایان بازی در نشست خبری حضور نیافت.

 دیدار تیم‌های آناصنعت قم و پالایش نفت بندرعباس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال با نتیجه چهار بر سه به سود پالایش نفت خاتمه یافت.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/47636
اخبار مرتبط

نظرات شما