طی همایشی صورت گرفت؛

ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در همایش پدران و دختران فاطمی

در همایشی با عنوان پدران و دختران فاطمی در مرکز همایش‌های غدیر قم، نقش و تأثیر دختران در ترویج سبک زندگی ایران اسلامی و عفاف و حجاب تبیین شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، در همایش پدران و دختران فاطمی که ۳۰۰ نفر از دختران ۹ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۶ سال به همراه پدرانشان حضور داشتند، برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی گروه جهادی رشد تبیین و بر ترویج سبک زندگی ایرانی‌اسلامی توسط دختران و تقویت روحیه مقابله با چالش‌های ضد فرهنگی در فضای مجازی تأکید شد.
حجت‌الاسلام سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این مراسم گفت: در عصر تهاجم به اعتقادات، ارزش‌ها و اندیشه‌های جوانان و نوجوانان، باید باتربیت صحیح و ترویج معارف ناب اسلامی، تمام نقشه‌های ضد فرهنگی و توطئه‌های ضد دینی دشمنان را نقش‌برآب کرد.
وی افزود: تهدید و تهاجم دشمنان هیچگاه تمامی ندارد و در راه مقابله با افکار و دسیسه‌های دشمنان باید از ظرفیت گسترده جوانان و نوجوانان مؤمن، بااستعداد و خلاق ایران اسلامی که در محافل و مراسم‌های مذهبی حضور پیدا می‌کنند به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48274
اخبار مرتبط

نظرات شما