آمار هم نشان می‌دهد پوگبا در زمین راه می رود

درحالیکه انتقادهای تند از پل پوگبا توسط ستاره‌های سابق یونایتد ادامه دارد، به گزارش دیلی‌میل، آمار نشان می‌دهد پوگبا امسال بیشتر از همه هافبک‌های لیگ برتری در زمین راه رفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، روزنامه دیلی‌میل با اشاره به بررسی‌های آماری لیگ برتر انگلیس می‌گوید پل پوگبا در فصل جاری بیشتر از همه هافبک‌های حاضر در لیگ برتر، در زمین راه رفته است. این در حالی است که ستاره فرانسوی منچستریونایتد این روزها با انتقادهای شدید هواداران، کارشناسان و ستاره‌های سابق یونایتد مواجه است و مضمون اصلی این انتقادها، متهم کردن پوگبا به کم‌کاری و در بسیاری موارد راه رفتن در زمین به جای دویدن و جنگندگی بوده است.

 

 

بر اساس آماری که در این گزارش به آن استناد شده نسبت زمانهایی که پوگبا در زمین راه رفته نسبت به زمانهایی که در حال دویدن بوده، 64 درصد است. در بررسی‌ای که بر اساس این معیار بین 79 هافبک لیگ برتری انجام شده، پوگبا با این درصد صدرنشین شده است.

 

آمار دویدن پل پوگبا در فصل جاری

 

با وجود همه این انتقادها و جو منفی، پوگبا چند روز پیش به عنوان یکی از اعضای تیم منتخب فصل اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس انتخاب شد. از این گذشته برخی کارشناسان معتقدند یونایتدی‌ها از پوگبا به عنوان بهانه‌ای برای منحرف کردن توجه‌ها از ضعف خود استفاده می‌کنند و آمارهای دیگری وجود دارد که کم‌کاری عمدی پوگبا را نقض می‌کند.

 

پوگبا در بین 79 هافبکی که در این بررسی آماری شرکت داشته‌اند از نظر کل مسافت دویدن در هر بازی در رتبه شانزدهم قرار دارد و از نظر استارت‌های سریع در هر بازی نیز رتبه سی و چهارم را به خود اختصاص داده.



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7270
اخبار مرتبط

نظرات شما