قم فاتح پاراتکواندو ایران شد

تیم منتخب هیأت تکواندو استان قم با کسب بیشترین مدال و بالاترین امتیاز موفق به کسب رتبه نخست و مقام قهرمانی پیکارهای پاراتکواندو مردان ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، نخستین موفقیت شاخص تکواندو قم در سال 1398 با درخشش ورزشکاران رشته پاراتکواندو در پیکارهای قهرمانی کشور رقم خورد، موفقیتی که اعضای تیم منتخب هیأت تکواندو قم با کسب هفت مدال طلا، نقره و برنز و سکوی نخست ایران به دست آورد.

این چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو رده بزرگسالان ایران بود که همزمان با آن نخستین دوره رقابت‌ها در رده سنی نونهالان و نوجوانان نیز به انجام رسید و مجموعا 50 پاراتکواندوکار به نمایندگی از هیات‌های تهران، فارس، اردبیل، اصفهان، گیلان، کرمان، مرکزی، قم، بوشهر، مازندران، لرستان، البرز و آذربایجان غربی در آن رقابت کردند.

مسابقات در دو بخش کیوروگی و پومسه به میزبانی سالن تکواندو زنده‌یاد سیدسعید مهیمن و به میزبانی هیات تکواندو تهران برگزار شد که در پایان با احتساب مجموع مدال‌ها، تیم منتخب هیأت تکواندو قم عنوان قهرمانی را به دست آورد، ضمن اینکه هوگوپوشان تهرانی نایب‌قهرمان شدند و فارس سکوی سوم را تصاحب کرد.

در شرایطی که عنوان فنی‌ترین پاراتکواندوکار به حمیدرضا دهقانی رسید، در بخش کیوروگی رده سنی خردسالان و در وزن منهای 44 کیلوگرم ابوالفضل شکریان از قم با قبول شکست مقابل شهرام صحرایی از مازندران به نشان نقره رسید، ضمن اینکه در رده سنی بزرگسالان و در وزن منهای 61 کیلوگرم محمدجواد اسلامی از قم با باخت مقابل احسان دشتی از اردبیل نقره گرفت.

در وزن منهای 75 کیلوگرم این پیکارها محمدرضا شعبانی از قم بعد از نمایندگان لرستان و تهران به مقام سوم و نشان برنز دست یافت، در حالی که حسین علیزاده دیگر نماینده قم بعد از پاراتکواندوکاران البرز و اردبیل رتبه سوم و نشان برنز وزن به اضافه 75 کیلوگرم را به خود اختصاص داد.

محمدرضا شعبانی که مطرح‌ترین نماینده قم در این رقابت‌ها بود یک نشان طلای دیگر را نیز به ارمغان آورد، ضمن اینکه در وزن منهای 61 کیلوگرم محمدجواد اسلامی و سیدمحمد موسوی نمایندگان قم بودند که بالاتر از دیگر رقبای خود موفق به کسب نشان‌های طلا و نقره این وزن شدند.



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7794
اخبار مرتبط

نظرات شما