گزینه استقلال قاتل آرزوهای آسیایی پرسپولیس!

شاگردان برانکو با قبول شکست در مقابل پاختاکور، از حضور در مرحله بعدی بازماندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، درخشش جلال الدین ماشاریپوف و یک شوت تابدار از طرف سرگییف بازیکن تازه نفس پاختاکور پایان پرسپولیس را در آسیا رقم زد. ماشاریپوف یکی از بهترین جوان های آسیاست که استقلال دو فصل پیش او را برای تیم خود می خواست. او با فشار روی سمت راست پرسپولیس پایه گذار برد تیمش شد.


اما در این بازی مهم چه گذشت؟

 

بازگشت به خطی !

 

شاگردان برانکو بازی را با آرایش 2-4-4 خطی آغاز کردند. بیرانوند باز هم مرد شماره یک پرسپولیس بود و ربیع خواه و حسینی دو مدافع میانی تیم برانکو بودند. نادری در جناح چپ و شیری هم در جناح راست ، قرار گرفتند. در خط میانی؛ کامیابی نیا و نورالهی به عنوان هافبک دفاعی ، نعمتی و رفیعی در جناح راست و چپ خط میانی بودند. در خط حمله هم برانکو از حضور عالیشاه به عنوان زوج علیپور سود برد. آنچه که از دیدار روز گذشته مشخص بود، برانکو برای تصاحب میانه زمین ، در این دیدار دست به تغییراتی در ترکیب اصلی خود زد و دو هافبک دفاعی را همزمان به میدان فرستاد . آنها  از همان دقایق ابتدایی ، پرس از بالا را آغاز کردند و بر خط دفاعی پاختاکور فشار می آوردند . در مقابل اما شاگردان شوتا با استفاده از فضای های آزاد ایجاد شده پرس از بالای سرخ ها ، تلاش داشتند تا بیشتر از سمت راست خط دفاعی پرسپولیس و با استفاده از ماشاریپوف به این تیم ضربه بزنند. بیشتر حملات سرخ ها از جناح چپ بود و از جناح راست در این دیدار کمتر استفاده کردند .


سرخپوشان در نیمه نخست بیشتر سعی در اداره بازی داشتند و در این امر موفق نیز بودند ولی دو سوم بازی در اختیار تیم میزبان بود و پرسپولیسی ها نمی توانستند موقعیت سازی کنند . در نیمه دوم شاگردان برانکو به لحاظ بدنی دچار مشکل شده و نمی‌توانستند ، آن طور که می بایست به حریف فشار وارد کنند و این پاختاکوری ها بودند که با استفاده از کانال سمت چپ که ماشاریپوف حضور داشت . توپ های بلندی را برای مهاجم قد بلند خود ارسال کردند و او نیز با توجه به برتری قدی خود ، در تمامی نبرد ها پیروز بود .


برانکو برای کسب پیروزی ، در ترکیب خود دست به تغییراتی زد. حضور بودیمیر به هیچ عنوان روند بازی را تغییر نداد اما تعویض ترابی باعث شد تا پرسپولیسی ها چند موقعیت داشته باشند. سرخپوشان در اواخر بازی فشار زیادی بر روی دروازه میزبان خود می‌آوردند ولی درخشش سرگییف و ماشاریپوف باعث شد تا تیم میزبان روی یک ضد حمله و با یک شوت سرکش به گل برسد . سرخ ها پس از دریافت گل تلاش زیادی انجام دادند تا به گل برسند . آن ها در ده دقیقه پایانی بر روی دروازه پاختاکور فشار آوردند چندین موقعیت طلایی هم ایجاد کردند ولی در زدن ضربات نهایی هم کم دقت بودند و هم پراشتباه.

 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7907
اخبار مرتبط

نظرات شما