کلوپ: بعد از فینال به گواردیولا زنگ زدم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا گفت در پایان بازی فینال مقابل تاتنهام، تلفنی با پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که تیمش دیشب در فینال لیگ قهرمانان اروپا با دو گل محمد صلاح و دیووک اوریگی موفق شد تاتنهام را 2-0 شکست داده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد، بعد از بازی در مصاحبه مطبوعاتی‌اش گفت بعد از به صدا درآمدن سوت پایان فینال به پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی و رقیب بزرگش در فوتبال انگلیس تلفن کرده و با او صحبت کرده است.

 

 

کلوپ که در مصاحبه مطبوعاتی لبخند از صورتش محو نمی‌شد این فرصت را برای کنایه زدن به گواردیولا غنیمت دانست و گفت:" همین چند لحظه قبل با پپ گواردیولا تلفنی صحبت کردم".

 

یورگن کلوپ در ادامه گفت:" فیزیوتراپ ارشد ما فصل رو با منچسترسیتی شروع کرد ولی می‌خواست قهرمان چمپیونزلیگ شود ... نه، شوخی می‌کنم".

 

سرمربی لیورپول در ادامه صحبتهایش گفت:" من و پپ به هم قول دادیم که فصل آینده حسابی از خجالت همدیگر دربیائیم. ما دوباره تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا ببینیم چه می‌شود. بدست آوردن 97 امتیاز در لیگ برتر و قهرمانی در چمپیونزلیگ کار فوق‌العاده سختی بود که ما انجامش دادیم. واقعا فوق‌‌العاده است".




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9205
اخبار مرتبط

نظرات شما