تیم ملی با سه دروازه‌بان در کره جنوبی

کاروان تیم ملی در حالی تهران را به مقصد سئول ترک کرد که در این سفر یکی از چهاردروازه بان حاضر در اردو در آخرین لحظات خط خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،مارک ویلموتس در شرایطی شاگردانش را برای بازی با کره جنوبی راهی سئول کرد که در آخرین لحظات بالاجبار روی نام یکی از چهار دروازه بان حاضر در اردو قلم قرمز کشید تا محدودیت های سفر را در دستور کار قرار داده باشد.


پیام نیازمند دروازه بان سپاهانی ها که در جام ملت های آسیا 2019 از سوی کارلوس کی روش و دستیارانش به سایر دروازه بان ها ترجیح داده شد و حتی در بازی دوستانه با سوریه هم روی نیمکت نشست در سفر به کره جنوبی از فهرست مسافران ایران باز ماند تا سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال به عنوان گلر سوم در کنار بیرانوند و عابدزاده راهی سئول شود.


نکته جالب در خصوص این اتفاق به سرنوشت دو دروازه بان جوان و آماده فوتبال ایران برمی گردد چون در جام ملت ها همه منتظر سفر حسینی به امارات بودند اما کی روش نیازمند را ترجیح داد و دیشب همه انتظار داشتند تا نیازمند راهی کره جنوبی شود که ویلموتس ترجیح داد تا حسینی را با خود به سئول ببرد تا رقابت میان این دو نفر ادامه داشته باشد.

 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/9446
اخبار مرتبط

نظرات شما