محرم به فکر صدر جدول/ قلعه نوعی در اندیشه بازگشت به جمع مدعیان

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران دوشنبه با برگزاری ۲ دیدار به اتمام خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بعد از وقفه‌ای ۲ هفته‌ای از پنجشنبه (۱۲ فروردین) با برگزاری دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان آغاز شده است.
سایپا تهران - سپاهان اصفهان/ ورزشگاه دستگردی

تیم فوتبال سپاهان اصفهان صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال در هفته نوزدهم به مصاف تیم جوان و سخت کوش سایپا خواهد رفت. سپاهانی‌ها امیدوارند بتوانند به راحتی سایپا را شکست دهند و در صدر جدول باقی بمانند.

تیم فوتبال سپاهان در حال حاضر با ۳۷ امتیاز و تنها به علت تفاضل گل بهتر نسبت به تیم فوتبال پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و برای ماندن در رتبه اول جدول رده بندی لیگ به پیروزی در این بازی نیاز دارد.

در طرف دیگر تیم فوتبال سایپا امیدوار است مانند دیدار رفت مقابل سپاهانی‌ها با کسب امتیاز بازی را به اتمام برساند.

شاگردان ابراهیم صادقی در تیم فوتبال سایپا که در بازی گذشته خود در لیگ برتر مقابل دیگر تیم انتهایی جدولی لیگ برتر (نساجی مازندران) شکست خوردند برای جدا شدن از جمع تیم‌های پایین جدولی به کسب ۳ امتیاز این مسابقه نیاز دارند.

دیدار رفت این ۲ تیم در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه تساوی یک - یک به اتمام رسید. تیم فوتبال سایپا با کسب ۱۸ امتیاز از ۱۸ مسابقه در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد.
گل گهر سیرجان - ماشین سازی تبریز/ ورزشگاه امام علی (ع)

آخرین دیدار از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر را تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه خانگی تیم سیرجانی برگزار خواهند کرد. دیداری که با توجه به مشکلات و حاشیه‌های مالکیتی تیم ماشین سازی تبریز به نظر می‌رسد بهترین فرصت برای شاگردان امیر قلعه نویی در تیم گل گهر باشد تا بتوانند با کسب پیروزی و ۳ امتیاز این مسابقه بار دیگر خود را به جمع مدعیان لیگ برتر بازگردانند.

شاگردان قلعه نویی با کسب ۲۳ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم‌های مدعی جدول در رتبه دهم جدول قرار دارند و پیروزی در این بازی می‌تواند شرایط این تیم را کمی در جدول بهبود بخشد.

تیم ماشین سازی تبریز که با ۹ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد امیدوار است تا با کاظم محمودی بتواند سال جدید را با پیروزی آغاز کند.

کاظم محمودی، بعد از خورشیدی که تنها یک روز به عنوان سرمربی تیم ماشین سازی فعالیت کرده بود پنجمین سرمربی این فصل تبریزی‌ها است. محمودی امید دارد تا حداقل بتواند باقی مانده مسابقات لیگ برتر را با نتایجی بهتر از مربیان سابق ماشین سازی به اتمام برساند.

ایمان باصفا هافبک تیم فوتبال ماشین سازی به کرونا مبتلا شده است و در این بازی حضور ندارد. رضا کریمی بازیکن سابق استقلال دیگر چهره غایب بازی با گل گهر سیرجان است که نمی‌تواند ماشین سازان را در این مسابقه مهم همراهی کند.

دیدار رفت ۲ تیم در تبریز با نتیجه یک بر صفر به سود تیم گل گهر سیرجان به اتمام رسید.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/24907
اخبار مرتبط

نظرات شما